  • 1. Data: 2005-01-15 11:35:20
    Temat: Zajecie komornicze przy braku mojego podpisu?
    Od: Eddie <eddie76(wytnij)@interia.pl>

    Witam.
    Mam nastepujący problem.
    Podżyrowałem swego czasu koledze z pracy kredyt. spłacał go w miarę
    regularnie, ale ostatnimi czasy stracił zainteresowanie tym kredytem w
    związku z czym komornik sądowy na podstawie nakazu zapłaty wydanego
    przez bank zajął moją pensję.
    Jest jednak nastepująca sprawa, że ja nie podpisywałem umowy tego
    kredytu.
    Wyglądało to wtedy tak, że kolega wziął mój dowód osobisty pojechał do
    banku i wszystko sam załatwił, wszystkie podpisy na umowie złożył on.
    Czy bank na podstawie takiej umowy ma prawo zająć moja pensję i co teraz
    mam zrobić, w grę wchodzi 8 tys złotych.
    Dziekuję za zainteresowanie
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
    eddie76

  • 2. Data: 2005-01-15 11:57:11
    Temat: Re: Zajecie komornicze przy braku mojego podpisu?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Eddie napisał(a):
    > Czy bank na podstawie takiej umowy ma prawo zająć moja pensję i co teraz
    > mam zrobić, w grę wchodzi 8 tys złotych.

    Jako od poręczyciela nie ma, tyle że Twój kolega popełnił przestępstwo,
    a Ty byłeś co najmniej jego pomocnikiem. Wolisz spłacić tak czy dostać
    jeszcze wyrok?

    KG

  • 3. Data: 2005-01-15 12:09:00
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <X#k...@w...pl#X> napisal(a):

    > Jako od poręczyciela nie ma, tyle że Twój kolega popełnił przestępstwo,
    > a Ty byłeś co najmniej jego pomocnikiem. Wolisz spłacić tak czy dostać
    > jeszcze wyrok?

    A na czym polegało pomocnictwo?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-01-15 12:24:23
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Samotnik napisał(a):
    > A na czym polegało pomocnictwo?

    udostępnieniu dowodu

    KG

  • 5. Data: 2005-01-15 12:41:57
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <X#k...@w...pl#X> napisal(a):

    > udostępnieniu dowodu

    Trzeba by udowodnić, że wiedział w jakim celu.

    Ale jeśłi do faceta przychodziły jakiekolwiek pisma z banku etc., to się
    rzeczywiście nie wybroni, kiedy sąd zapyta "a dlaczego pan wcześniej nie
    reagował?"
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2005-01-15 12:42:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2005 13:24:23 +0100, kam naskrobał(a):

    > udostępnieniu dowodu

    niezła bzdura.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2005-01-15 12:45:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2005 12:35:20 +0100, Eddie naskrobał(a):

> [...]
    > Czy bank na podstawie takiej umowy ma prawo zająć moja pensję i co teraz
    > mam zrobić, w grę wchodzi 8 tys złotych.

    Najlepiej powództwo przeciwegzekucyjne do sądu.

  • 8. Data: 2005-01-15 12:51:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Samotnik napisał(a):
    > Trzeba by udowodnić, że wiedział w jakim celu.

    trzeba by
    jak wiele innych rzeczy

    > Ale jeśłi do faceta przychodziły jakiekolwiek pisma z banku etc., to się
    > rzeczywiście nie wybroni, kiedy sąd zapyta "a dlaczego pan wcześniej nie
    > reagował?"

    KG

  • 9. Data: 2005-01-15 12:59:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Trzeba by udowodnić, że wiedział w jakim celu.

    Po co? Sam to nam napisal...

    j.

    --
    Na stronie http://napisy.ussbrowarek.org/
    - Jak robić napisy, żeby widz był z nich zadowolony?

  • 10. Data: 2005-01-15 14:05:33
    Od: Eddie <eddie76(wytnij)@interia.pl>

    Samotnik napisał:

    >Najlepiej powództwo przeciwegzekucyjne do sądu.

    Jaki ewentualnie wyrok mi grozi?
    W jaki sposob złozyć takie powództwo przeciwegzekucyjne?
    Czy mam też złożyć sprzeciw do komornika?
    Pozdrawiam
    eddie76