  • 1. Data: 2005-07-01 18:20:58
    Temat: Zachowanie pracownika
    Od: z...@U...onet.pl

    Chciałem się dowiedzieć jakie są granice granice zachowania w pracy ?
    Jeden pracownik bez przerwy a to stuka o coś, a to tupie, bardzo
    głośno trzaska drzwiami. Na wielekrotnie zwracanie, przez jego
    przełożonego prośby, żeby tego nie robił ponieważ to przeszkadza
    innym, mówi że się poprawi i ... dalej robi to samo.
    Czy jest jakiś sposób żeby go jednak oduczyć tych zachowań ?

  • 2. Data: 2005-07-01 18:28:55
    Temat: Re: Zachowanie pracownika
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    z...@U...onet.pl napisał(a):

    > Czy jest jakiś sposób żeby go jednak oduczyć tych zachowań ?

    Zwolnić?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-01 18:43:20
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *z...@U...onet.pl* wrote in
    <news:ud1bc1t8grtql2ptgimilja5f2l8v3d2jd@4ax.com> :

> [...]
    > innym, mówi że się poprawi i ... dalej robi to samo.
    > Czy jest jakiś sposób żeby go jednak oduczyć tych zachowań ?

    codziennie wylaczac mu myszke lub klawiature i spytac po 2 tygodniach:
    i jak nie wkurza cie to?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 4. Data: 2005-07-01 21:30:06
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    z...@U...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > innym, mówi że się poprawi i ... dalej robi to samo.
    > Czy jest jakiś sposób żeby go jednak oduczyć tych zachowań ?
    jest cos takiego jak upomnienie z wpisem do akt, jak tylko pracodawca
    ma na to swiadkow(np innych pracownikow) to kwalifikuje sie to do
    niestosowania sie do polecen pzelozonego

  • 5. Data: 2005-07-01 22:25:52
    Od: z...@U...onet.pl

    >codziennie wylaczac mu myszke lub klawiature i spytac po 2 tygodniach:
    >i jak nie wkurza cie to?

    Zaczalem robic dokladnie to samo co on: gdy on stukal to ja tez, on
    tupal to ja tez. I wiesz co ? Przylecial smiertelnie obrazony ze
    sztyletami w oczach tylko patrzec i by sie na mnie rzucil. Wycedzil
    przez zeby ze go nie przedrzeznial. A jesli mi cos sie nie podoba
    zebym mu powiedzial. Jak pisalem wczesniej mowilem mu to juz wiele
    razy i zadnego skutku to nie odnioslo.

  • 6. Data: 2005-07-01 22:34:40
    Od: z...@U...onet.pl

    > jest cos takiego jak upomnienie z wpisem do akt, jak tylko pracodawca
    >ma na to swiadkow(np innych pracownikow) to kwalifikuje sie to do
    >niestosowania sie do polecen pzelozonego
    Bardzo sie boje brania kogos na swiadka poniewaz juz nie raz odczulem
    na wlasnej skorze ze ktos mowil w cztery oczy co innego niz pozniej
    publicznie wiec to odpada.
    Pozatym ludzie zawsze (jakies 99% populacji) staja po stronie
    "pokrzywdzonego". Nawet jesli futryna wypadnie ze sciany to w imie
    "nieszkodzenia" blizniemu swemu powiedza ze nic nie slyszeli i w ogole
    to tamten jest przewrazliwiony na dzwieki.
    Czy mozna takiego pracownika wyslac na przymusowe badania lekarskie ?
    Obawiam sie ze on nad tym faktycznie nie panuje (chociaz trudno w to
    uwierzyc). Jak sie okaze ze ma rzeczywiscie nerwice to czy firma nie
    bedzie miala z tego powodu problemow ? No bo jak sie przyjmowal to byl
    przeciez zdrowy na dowod czego sa wyniki okresowych badan lekarskich
    :-)

  • 7. Data: 2005-07-01 22:40:59
    Od: z...@U...onet.pl

    >Zwolnić?

    To sie wydaje najlogiczniejsze.
    Przeraza mnie mysl uczenia osobnika ktory tego ma zastapic :-(
    Tak czy inaczej dziekuje za poparcie.

  • 8. Data: 2005-07-02 05:30:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Zwolnić?

    Nie, jak bym go od razu rozstrzelał.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-07-02 06:38:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Zwolnić?

    Skuteczne, ale czy legalne? Jakie uzasadnienie wpisałbyś do świadectwa
    pracy?

  • 10. Data: 2005-07-02 06:44:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Skuteczne, ale czy legalne? Jakie uzasadnienie wpisałbyś do świadectwa
    > pracy?

    Do świadectwa pracy nie wpisuje się żadnego uzasadnienia. A jeśli chodzi
    o uzasadnienie wypowiedzenia wpisałabym prawdę, że zachowanie
    przeszkadza innym pracownikom, a co za tym idzie utrudnia pracę. I
    wystarczy, zwłaszcza w sytuacji gdy pracownik miał na to zwracaną uwagę.