  • 1. Data: 2005-07-01 18:14:34
    Temat: Czy zgłosić to policji ?
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Dostałem przed chwilą spam przez Gadu - Gadu. Nie chodzi o sama kwestię
    spamowania a o to, co zostało w nim zareklamowane:
    http://www.wytrych.pl. Ja zdębiałem. Zgłosić to policji ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2005-07-01 18:15:53
    Temat: Re: Czy zgłosić to policji ?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    jaQbek napisał(a):
    > Dostałem przed chwilą spam przez Gadu - Gadu. Nie chodzi o sama kwestię
    > spamowania a o to, co zostało w nim zareklamowane:
    > http://www.wytrych.pl. Ja zdębiałem. Zgłosić to policji ?

    Czy kazdy kto kupuje noz musi byc morderca ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-01 18:17:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    Usługi otwierania zamków świadczy wiele firm i to w sposób legalny. Są
    różne sytuacje, gdy nie ma się klucza, a chciało by się wejść
    niekoniecznie wywalając całe drzwi. A skoro można to legalnie robić, to
    i można tego legalnie uczyć.

  • 4. Data: 2005-07-01 18:23:53
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Czy kazdy kto kupuje noz musi byc morderca ?

    Ale jeśli ktoś kupuje kij bejsbolowy wzmacniany stalą i kastety, to raczej
    nie do zabawy. A nie sądzę, by płyty te były kierowane do osób, którym
    kiedyś się zamek zaciął ...

  • 5. Data: 2005-07-01 18:26:47
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    jaQbek napisał(a):

    > Ale jeśli ktoś kupuje kij bejsbolowy wzmacniany stalą i kastety, to raczej
    > nie do zabawy. A nie sądzę, by płyty te były kierowane do osób, którym
    > kiedyś się zamek zaciął ...

    A czemu nie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-07-01 18:50:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jaQbek wrote:
    > Dostałem przed chwilą spam przez Gadu - Gadu. Nie chodzi o sama kwestię
    > spamowania a o to, co zostało w nim zareklamowane:
    > http://www.wytrych.pl. Ja zdębiałem. Zgłosić to policji ?

    jak dla mnie to na tej płytce pewnie jest wielkie G.
    Pewnie omówienie budowy zamka, jak rozkręcić zamek jak się klucz
    zgubiło, i pewnie tyle.

  • 7. Data: 2005-07-01 18:59:27
    Od: "Piotr S." <|p|i|e|c|h|u|1@GIN_SPAMERZEwp.pl>

> [...]
    >>
    > Ale jeśli ktoś kupuje kij bejsbolowy wzmacniany stalą i kastety, to raczej
    > nie do zabawy. A nie sądzę, by płyty te były kierowane do osób, którym

    Ty sadzisz tak, inni inaczej - jesli ktos to kupi to ok, jesli wykorzysta w
    taki sposób jat Ty sądzisz, to inna bajka.

    Piotr

  • 8. Data: 2005-07-01 20:18:38
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

    > jak dla mnie to na tej płytce pewnie jest wielkie G.
    > Pewnie omówienie budowy zamka, jak rozkręcić zamek jak się klucz zgubiło,
    > i pewnie tyle.

    Pewnie na Allegro są podobne płytki za połowę ceny.

    --
    Chopin
    s...@w...xl

  • 9. Data: 2005-07-02 08:44:44
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > Dostałem przed chwilą spam przez Gadu - Gadu. Nie chodzi o sama kwestię
    > spamowania a o to, co zostało w nim zareklamowane:
    > http://www.wytrych.pl. Ja zdębiałem. Zgłosić to policji ?

    co chcesz zglosic? ze chcesz odmienic swoje zycie (albo raczej nie chesz)?
    nie widzisz jak reaguje policja?

    TB