  • 11. Data: 2002-11-29 00:13:11
    Temat: Re: Zabrane Prawo Jazdy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Nie zauważyłem - soory!

  • 12. Data: 2002-11-29 01:38:38
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Nov 2002, Jarek Dyrkacz wrote:

    >+ > Sorry ,pośpieszyłem się.Powinno być-art.178 K.K. Gdybyś miał patent
    >+ > sternika jachtowego to również MOGLIBY zatrzymać.
    >+
    >+ A jak sie ma do tego rownosc obywateli wobec prawa?
    >+ Osoba posiadajaca prawko
    >+ i patent sternika bylaby za to samo przewinienie duzo mocniej ukarana niz
    >+ taka co nie ma zadnego z tych dwoch dokumentow?

    Gdzie tam, po ukaraniu dopiero byliby równi ;) !
    Widzisz niuans ? Obie osoby nie nadają się do "kierowania"....

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-11-29 09:38:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kb" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > He he
    > widac, ze sie spieszyles, nie odrozniasz bowiem podstawy prawnej od
    > popelnionego przestepstwa. ale to tak jest, gdy chce sie zawsze zabrac
    glos

    Gdyby nie było obu podanych przeze mnie artykułow to podstawy prawne można
    byłoby sobie wetknąć wiesz gdzie.

    Leszek

  • 14. Data: 2002-11-29 09:53:01
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > glos
    >
    > Gdyby nie było obu podanych przeze mnie artykułow to podstawy prawne można
    > byłoby sobie wetknąć wiesz gdzie.

    gdyby babcia miala wasy, bylaby dziadkiem... albo Expierdem:-)))a tak gwoli
    scislosci to Rafal pytal o podstawy prawne a nie artykuly karne.
    ssj5

  • 15. Data: 2002-11-29 10:33:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > gdyby babcia miala wasy, bylaby dziadkiem... albo Expierdem:-)))a tak
    gwoli
    > scislosci to Rafal pytal o podstawy prawne a nie artykuly karne.

    Podstawą prawną są właśnie te artykuły expierdzie.

    Leszek

  • 16. Data: 2002-11-29 10:39:54
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Podstawą prawną są właśnie te artykuły expierdzie.

    i Tu sobie expierdzie odpowiedziales.
    ssj5

  • 17. Data: 2002-11-29 10:40:19
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    ssj5 napisa_(a):
    > Art. 42 [Prowadzenie pojazdów] § 1. Sąd może orzec zakaz prowadzenia
    > pojazdów określonego rodzaju w razie skazania osoby uczestniczącej w ruchu
    > za przestępstwo przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji, w szczególności
    > jeżeli z okoliczności popełnionego przestępstwa wynika, że prowadzenie
    > pojazdu przez tę osobę zagraża bezpieczeństwu w komunikacji.

    raczej § 2

    KG

  • 18. Data: 2002-11-29 10:48:45
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > raczej § 2

    dokladnie, w tym przypadku § 2. 'ciachnelo sie nie to widac":-)))
    pozdr
    ssj5