  • 1. Data: 2002-11-28 12:00:40
    Temat: Szukam materiałów na temat prawa prasowego
    Od: "Marek Wojnicz" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam bardzo serdecznie
    Poszukuje kilku pozycji dot.prawa prasowego.Jest mi to niezbędne do pisania
    pracy licencjackiej.Są to pozycje takie jak:
    "Prawo prasowe","Prawo prasowe-komentarz"-prof.Sobczaka
    prace B.Michalskiego pt."Podstawowe problemy prawa prasowego","Problemy
    prawne zawodu dziennikarskiego"
    oraz
    "Etyka środków przekazu"
    Poza tymi pozycjami poszukuje wszystkiego co może sie wiązać z
    odpowiedzialnoscią dziennikarską,obowiązkami dziennikarskimi.
    Jezeli ktoś moze udostępnic,odsprzedać,skopiować dla mnie to proszę o pisanie
    via email:s...@i...pl lub dzwoniąc pod numer:502 146100
    Oczywiscie wszelkie koszty pokryję
    Pozdrawiam
    Marek