  • 111. Data: 2011-02-15 08:37:39
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d557497$0$2447$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

    no i?
    to swiadczy tylko o tym, ze jednak kase maja, sory, dziecko to obowiazek, ja
    sobie je zrobil, to niech teraz placi a nie sie miga

  • 112. Data: 2011-02-15 08:38:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > Ale jak sie nie plodzi to tez jest "zle". No jak to tak?

    a co, wprowadzono jakies sankcje dla bezdzietnych? ;)

  • 113. Data: 2011-02-15 11:16:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > no i?
    > to swiadczy tylko o tym, ze jednak kase maja,

    Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

    > sory, dziecko to obowiazek, ja sobie je zrobil, to niech teraz placi a nie
    > sie miga

    Może po prostu mu je odbierz :-)

  • 114. Data: 2011-02-15 11:20:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

    i taką właśnie rzeczą jest łożenie na swoje dziecko

    > Może po prostu mu je odbierz :-)

    ???
    jak można odebrać komuś coś, co porzucił?
    w tym wypadku dziecko, które zostawił/a z matką/ojcem

  • 115. Data: 2011-02-15 18:32:56
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-15 09:38, szerszen pisze:

    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > a co, wprowadzono jakies sankcje dla bezdzietnych? ;)

    Jak się "nie płodzi", to jest źle.
    W horyzoncie własnego nosa - jest źle, bo na starość nie będzie miał kto
    szklanki wody podać (a mnie się q. ni ch. nie chce pić!), pominąwszy
    oczywistą ewentualność posiadania w dupie ZUSuw, OFE i innych podobnych
    wynalazków tej bandy złodziei samozwiących się rządem, sąsiad prawem
    kaduka włości zagarnie, a w horyzoncie narodu jest źle, bo nas
    Wietnamczycy, Chińczycy i muzułmanie zaleją i wyprą.
    W kontekście państwa też jest źle, bo ZUSy i inne Srusy zbankrutują i
    nas Żydy wykupią za bezcen.

    Może i nie ma sankcji dla bezdzietnych, ale są (i całe szczęście) ulgi
    dla (bezrozumnych, a) dzieciatych, co na jedno wychodzi.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 116. Data: 2011-02-15 19:05:02
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Może i nie ma sankcji dla bezdzietnych, ale są (i całe szczęście) ulgi dla
    > (bezrozumnych, a) dzieciatych, co na jedno wychodzi.

    Dawno ci tak w dekiel jebło, czy to jaka nowa nowość?

    --
    Jotte

  • 117. Data: 2011-02-16 13:43:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > jak czytam jego bzdety to sie dziwie że go jakiś sąd go skazał, przecież
    > powinien przedstawić papiery od psychiatry i by mu mogli nagwizdać. :)

    Zesrał się, nie skazał. Zostałem prawomocnie w drugim podejściu apelacyjnym (tym
    razem apelowała prokuratura) przez Sąd Okręgowy w Świdnicy w sierpniu (zdaje
    się, nie chce mi się zaglądać w papiery)uniewinniony z obu zarzutów, o tzw.
    "antysemityzm" i rzekome paserstwo programów komputerowych...

    boukun

  • 118. Data: 2011-02-17 15:10:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > i taką właśnie rzeczą jest łożenie na swoje dziecko

    Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej
    bezsensowne.

    > ???
    > jak można odebrać komuś coś, co porzucił?
    > w tym wypadku dziecko, które zostawił/a z matką/ojcem

    Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie
    zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

  • 119. Data: 2011-02-17 15:56:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    niusy.pl wrote:

    > Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie
    > zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

    Ale wiesz, skąd się biorą dzieci? I dlaczego obojgu rodzicom powinno zależeć
    na ich dobrobycie?
    Hint: przetrwanie własnych genów.
    J.

  • 120. Data: 2011-02-17 16:03:20
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-17 16:56, krys pisze:

    > Ale wiesz, skąd się biorą dzieci? I dlaczego obojgu rodzicom powinno zależeć
    > na ich dobrobycie?
    > Hint: przetrwanie własnych genów.
    > J.

    -ś p...ął jak łysy o asfalt.
    Przetrwaniu własnych genów najbardziej sprzyja radosny i nieskrępowany
    anonimowy promiskuizm.
    Ch.j Ci po własnych genach, jeśli na skinienie biurwy z MOPSu "rząd" Ci
    odbierze dziecko i odda w adopcję parze pedałów?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.