  • 1. Data: 2011-02-09 15:13:17
    Temat: Zarzad Drog
    Od: leon <l...@g...pl>

    Witam

    Zastanawiam się jak ocenić sytuację. Potrzebuję daty wykonania oznakowania
    poziomego na konkretnym skrzyżowania w celach dowodowych. Oznakowanie
    wykonane w zeszłym roku. Złożyłem pismo w trybie informacji publicznej.
    Otrzymałem informację iż Zarząd Dróg nie posiada informacji na temat
    dokładnej daty umieszczenia znaku drogowego. Teraz mam zagwozdkę jak to
    traktować jako zwykły bałagan w papierach czy jako celowe odmówienie
    informacji publicznej.
    Kwestia czy dany znak był jest dosyć ważna bowiem na niej opiera się linia
    obrony.

    leon