  • 121. Data: 2011-02-17 16:24:59
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Maruda wrote:

    Dbaj o progeniturę, nie będziesz miał takich dylematów.
    J.

  • 122. Data: 2011-02-18 07:55:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej
    > bezsensowne.

    nie mój wywód sprowadza się do tego, że popieram nie siłowe i nie
    penitencjarne, spowodowanie wypłacalności dłużnika, jeśli taki sposób
    działa, to znaczy że jest ok, nie widzę powodu do ochrony złodziei

    > Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie
    > zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

    na prawdę nie dostrzegasz faktu, że to ich dziecko?

  • 123. Data: 2011-02-19 15:41:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > nie ...

    Tak, przeczytaj co wcześniej napisałeś i nie usuwaj cytatu do którego
    odwołałem się

  • 124. Data: 2011-02-19 15:42:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > ... nie widzę powodu do ochrony złodziei

    A to już w ogóle jakaś paranoja.