  • 11. Data: 2009-06-24 09:59:10
    Temat: Re: ZBP nakręca sobie nowych klientów dl abanków
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 09:19:23 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nie, przytoczyłem w maksymalnie najbardziej tradycyjnym znaczeniu. Nie ma
    > monarchii, nie ma kogoś takiego jak interrex. Niestety.

    Czyli chodzi Ci o prymasa zastępującego władcę w czasie bezkrólewia :)
    No jeżeli twierdzisz że koszuloki nie rządzą polską - to się mijasz z
    prawdą ;)

  • 12. Data: 2009-06-24 10:01:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 11:59:10 +0200, Herald napisał(a):

    > Czyli chodzi Ci o prymasa zastępującego władcę w czasie bezkrólewia No
    > jeżeli twierdzisz że koszuloki nie rządzą polską - to się mijasz z
    > prawdą

    Tak, mam na myśli prymasa -- albo kogokolwiek -- zastępującego króla na
    czas bezkrólewia. Jest instytucja interpresidenta (Marszałek Sejmu), ale
    to nie to samo.

    Koszuloki? Masz na myśli mężczyzn w sukienkach? Tak, sądzę, że nie rządzą
    Polską.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 13. Data: 2009-06-24 10:03:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 10:01:09 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Koszuloki? Masz na myśli mężczyzn w sukienkach?

    Tak :)

    > Tak, sądzę, że nie rządzą Polską.

    Oficjalnie, to masz rację :)
    Ale praktycznie to już jej nie masz.

  • 14. Data: 2009-06-25 17:44:03
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Trzeba się rozwijać - bo kto się nie rozwija ten się po prostu cofa.

    Masz rację, nie sugeruj się tym co pisze Olgierd...
    Wstaw jeszcze w sygnaturkę listę sprzętu RTV jaki posiadasz, listę płyt z
    filmami, muzyką i grami, opisz buty w jakich chodzisz, spodnie, bluzy i całą
    resztę (oczywiście z rozmiarami).
    Wstaw listę członków rodziny (przy każdym oczywiście lista jego komputerów),
    zwierząt (jeśli posiadasz), parametry samochodu/roweru/wrotek, listę filmów
    na jakich byłeś w kinie (lista co najmniej z ostatniego roku).
    To wszystko na grupie o prawie jest niezbędne. Nie przejmuj się łączem,
    przecież masz "30Mb/sek." czyli każdy tak ma (bo przecież w każdym miejscu w
    Polsce można mieć łącze o takich parametrach), a Ci co korzystają z
    wolniejszych łącz się nie rozwijają tylko cofają, więc można ich olać. Tak
    trzymaj.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 15. Data: 2009-06-27 14:02:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Rozumiem, że Twoje 30 czegoś tam upoważnia Cię do pisania postów na 12
    > wersów (z 1 spacją) i okraszania jego sigiem na 12 wersów (z 1 spacją)?

    Ba! Nawet pewnie nie wie (choć pan z informatyki przekazał to w
    zeszłym roku, ale się nie uważało), że istnieje coś takiego jak
    GPRS, gdzie za każdy bajt płaci się ileśtam. Ale to pewnie
    używają tylko ci, co się cofają.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E