  • 1. Data: 2009-06-23 18:19:56
    Temat: Jaki wpis za akt oskarżenia o zniesławienie?
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    j.w.
    dokladnie zniesławienie w srodkach masowego przekazu, czy wpis to 300
    czy 500 zł czy w ogóle inna kwota?

  • 2. Data: 2009-06-23 21:43:40
    Temat: Re: Jaki wpis za akt oskarżenia o zniesławienie?
    Od: Arek <a...@e...net>

    AmtoPm pisze:
    > j.w.
    > dokladnie zniesławienie w srodkach masowego przekazu, czy wpis to 300
    > czy 500 zł czy w ogóle inna kwota?

    Sprawa karna - 300 zł
    Sprawa cywilna - 500 zł

    Niektóre sądy rżną teraz głupa i jeszcze żądają 5% od kwoty wnoszonego
    zadośćuczynienia.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-06-24 06:34:03
    Od: kam <...@...pl>

    Arek pisze:
    > Sprawa cywilna - 500 zł

    600 zł

    > Niektóre sądy rżną teraz głupa i jeszcze żądają 5% od kwoty wnoszonego
    > zadośćuczynienia.

    ciekawe tylko dlaczego SN zastanawia się jak powinno być...

    KG

  • 4. Data: 2009-06-24 09:17:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > ciekawe tylko dlaczego SN zastanawia się jak powinno być...

    może to SN rżnie głupa .... :)

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-06-24 09:39:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A w której ustawie jest napisane, że SN zabrania się rżnąć głupa??
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-06-24 09:57:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > A w której ustawie jest napisane, że SN zabrania się rżnąć głupa??

    W §22.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-06-24 22:43:33
    Od: "eddie" <z...@m...com>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Niektóre sądy rżną teraz głupa i jeszcze żądają 5% od kwoty wnoszonego
    > zadośćuczynienia.

    Zapłaciłeś?

    e.

  • 8. Data: 2009-06-27 13:17:13
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > 600 zł

    > ciekawe tylko dlaczego SN zastanawia się jak powinno być...

    Bo pewność w wypowiadaniu poglądów i osądów najcześciej jest oznaką głupoty
    ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2009-06-27 13:17:53
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "eddie" <z...@m...com> napisał w wiadomości
    > "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Zapłaciłe??

    Swoje odsiedział ;)

  • 10. Data: 2009-06-27 14:00:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    kam pisze:
    > 600 zł

    Racja. Nie wiem skąd mi się wpisało 500 :)

    > ciekawe tylko dlaczego SN zastanawia się jak powinno być...

    Co znaczy zastanawia się?

    Sąd Najwyższy w uzasadnieniu postanowienia z dnia 10.11.2006r. (sygn.
    akt: I CZ 62/06) przychylił się do wykładni treści art. 26 ust. 1 pkt. 3
    ustawy z dnia 28.07.2005r. o kosztach sądowych (Dz.U. Nr 167, poz. 1398)
    - zwanej dalej Ustawą, polegającej na uznaniu, iż opłata stała pobierana
    jest niezależnie od tego, czy w toku sprawy o ochronę dóbr osobistych
    zostały zgłoszone roszczenia majątkowe, czy niemajątkowe.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com