  • 1. Data: 2004-08-14 08:47:16
    Temat: ZAPLACILI MI POLOWE WYNAGRODZNIA Z UMOWY ZLECENIE!!
    Od: "Beata" <l...@p...onet.pl>

    Pracowalam i nadal pracuje bo nie wiem jak to rozegrac, dla
    firmy;"Progres" ktora juz w czerwcu zabrala mnie na szkolenie , i
    wiedzialam ze prace bede miec od lipca, ok 10 lipca dostalm 3 m-czna
    umowe-zlecenie z data 1 lipca i stawka miesieczna 650 zl brutto Na
    poczatku lipca nie z mojej winny ale winny kontrahenta tej firmy-
    pracy dla mnie wynikajacej z mojej umowy bylo malo do ok 14 lipca
    zajela mi praca kilka dni natomiast po 14 juz dzien w dzien
    pracowalam .Jakiez bylo moje zdziwienie gdy dostalam za miesiac lipec
    wynagrodzenie w wysokosci 275z? !!!! Czyli naliczyli mi wynagrodznie
    jakbym zaczela pracowac 16, 17 lipca Czy oni mnie oszukali ? co mam
    zrobic? zerwac umowe? czy dostane pieniadze za przepracowana polowe
    sierpnia? zatrzymac tel sluzbowy?

  • 2. Data: 2004-08-14 11:55:37
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > pracy dla mnie wynikajacej z mojej umowy bylo malo do ok 14 lipca
    > zajela mi praca kilka dni natomiast po 14 juz dzien w dzien

    To jest na razie jasne

    > Jakiez bylo moje zdziwienie gdy dostalam za miesiac lipec
    > wynagrodzenie w wysokosci 275z? !!!!

    Dowiedz sie w firmie czemu tyle ci wyplacili, wg umowy na ktora sie
    powolujesz powinnas dostac ok. 475 zł netto.

    > Czyli naliczyli mi wynagrodznie jakbym zaczela pracowac 16, 17 lipca

    Na pewno nie tak. (patrz umowa)

    > Czy oni mnie oszukali ?

    Nie jestem wrozka.

    > co mam zrobic? zerwac umowe? czy dostane pieniadze za przepracowana polowe
    > sierpnia?

    Przede wszystkim porozmawiaj z tymi ludzmi dlaczego zaistniala taka
    sytuacja, przeczytaj jeszcze raz umowe, moze sa tam jakies zapisy mowiace o
    pewnych odliczeniach od kwoty brutto. Generalnie gdybym widzial umowe to bym
    wiecej mogl powiedziec.

    > zatrzymac tel sluzbowy?

    Tego nie rob. To bedzie kradziez o ktora moze cie oskarzyc pracodawca.
    Niewyplacenie wynagrodzenia nie upowaznia do zajmowania majatku pracodawcy.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN