  • 1. Data: 2004-08-13 18:02:51
    Temat: uniwersytet slaski
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam grupowiczow!

    Mam jedno pytanie. Czy zna ktos warunki kwalifikacji na prawo na roko
    akademicki 2005/2006? Jak jest traktowana nowa matura? Nigdzie nie moge
    znalezc tych informacji, a bardzo mi na nich zalezy. Prosze o odpowiedz i z
    gory dziekuje

    Pozdrawiam
    Lec

  • 2. Data: 2004-08-13 19:54:24
    Temat: Re: uniwersytet slaski
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 13 Aug 2004 20:02:51 +0200, "Lechu" <l...@i...pl> wrote:

> [...]
    >znalezc tych informacji, a bardzo mi na nich zalezy. Prosze o odpowiedz i z

    Bedziesz musial chyba troche poczekac bo takich pewnie sa jeszcze
    nieustalone.