  • 21. Data: 2003-10-21 11:43:29
    Temat: Re: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2003, MaciejP wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Użytkownik Massai <t...@w...pl> [...]
    >+
    >+ > yyyyy. TO jadąc po pijaku można nie być sprawcą?
    >+ > Myślałem że zawsze uznają winę pijanego...
    >+
    >+ źle myślałe

    Dobrze myślał tylko złe wnioski wyciągnął.
    Pijany jest winny (bycia pijanym kierowcą i uczestniczenia
    po pijaku w wypadku). To nie to samo co bycie winnym
    spowodowania wypadku :)
    Zapodawałem (na początku owych przepisów) jak w prasie opisano
    przypadek, kiedy kierowca "pod gazem" nie jechał (stał "na
    czerwonym") i załapał się właśnie na "udział w kolizji po
    pijaku").

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2003-10-21 12:41:00
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nie siej zamętu.
    > Winny pozostanie winny a nietrzeźwy odpowiadać będzie za jazdę po
    pijaku.Nie
    > wiesz, nie pisz.

    Hmmm...... ?
    A jak wytłumaczysz przypadek, który wydarzył się mojemu bratu ?
    Prowadził po pijaku. Klient wyjechał mu z drogi podporządkowanej, a
    dokładniej z polnej drogi na asfaltówkę, w czasie, kiedy on wyprzedzał inny
    samochód. Postanowił wyjechać w ostatniej chwili przed wyprzedzanym autem.
    Nie zauważył, że to auto było wyprzedzane. Poszło na czołówkę. Pomimo, że
    kierowca wyprzedzanego auta zaświadczył jak było, jednak całą winę
    przypisano bratu. Zapłacił z własnej kieszeni za remont auta rzeczywistego
    sprawcy kolizji, nie wspominając o swoim aucie.

    Jacek "Plumpi"

  • 23. Data: 2003-10-21 12:42:08
    Od: "MaciejP" <m...@p...onet.pl.earth>

    Witam

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:P...@k...p
    ortezjan.zabrze.pl...

    > Dobrze myślał tylko złe wnioski wyciągnął.

    [...]

    w wyniku naciśnięcia bliżej nieokreślonej kombinacji klawiszy list mi się wymknął
    przed ukończeniem - a na drugie podejście zabrakło czasu

    --
    MaciejP