  • 1. Data: 2003-10-19 18:54:48
    Temat: cos mi tu nie pasuje - bony regeneracyjne.
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    cześć
    ostatnio robiłem zakupy w pewnym sklepiku na bony regeneracyjne i
    sprzedawczyni powiedziała mi że nie dostanę rachunku za te zakupy ,
    usprawiedliwiła sie ze szefowa musi sie rozliczyc , a poza tym to wyzerowała
    cały rachunek (jakbym nie zrobił zakupów).
    czy może to robić??
    a co jakby przyszła jakaś kontrola i ma w kasie bony / pieniądze a brakuje
    jej towaru który nie jest nabity na kasę??

    z góry thnx
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-19 20:48:15
    Temat: Re: cos mi tu nie pasuje - bony regeneracyjne.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W sumie może a nawet powinna. Inaczej dwa razy zapłaciłaby podatek. Raz z
    chwilą wystawienia faktury nabywcy bonów. Drugi, nabijając na kasie.