  • 11. Data: 2003-10-20 07:16:03
    Temat: Re: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
    Od: "robinspl" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Nicek - DZG" <****nicek****@*post*.pl> napisał w wiadomości
    news:bmuun3$d6v$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Faktycznie nie znam, ale podtrzymuję swoją opinię.
    > Kiedyś jak nie miałem garażu (teraz mam w podwórku) to jak wypiłem piwo
    > (albo więcej) i auto trzeba było odstawić na parking strzeżony (ok.
    > kilometra od mojego mieszkania) to brałem taksówkę z dwoma kierowcami i za
    > 25-30 zł miałem święty spokój....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Nicek - Zgorzelec (DZG)
    > Corsa C 1.0 12V T.I.R. Edition
    > bez nalepki ale z podkładkami
    > ***usuń wszystkie gwiazdki z adresu***

    ja raz pojechalem pod wplywem :-) ( pol botelki wina we dwoje ) do szpitala
    z bratem niestety :-( skumalem sie ze pilem na izbie przyjec w szpitalu
    (lekki szok ) wiec do domciu wrocilem pieszo bo bylo kolo kilometra a
    samochodzik odebralem nastepnego ranka .... dobra zasada : piles nie jedz
    !!! trafisz na idiote ktory ci wyjedzie , bedzie jego wina a ty idziesz
    siedziec bo jechales pod wplywem !! nawet jak juz bardzo niewielkim !!!

    --
    bialy mondi sedan 1.6 CLX

  • 12. Data: 2003-10-20 09:18:07
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Masz racje, nie znasz jednak pelni sytuacji: jeden drink okolo polnocy, a
    > potem prawie 5 godzin czekania wlasnie po to, zeby nie jezdzic na bani.
    > Niestety dla mnie, alkomat wykazal jeszcze alkohol w powietrzu.

    A moze trzeba bylo poprosic o badanie krwi tlumaczac ze przed chwila piles
    syrop ?

  • 13. Data: 2003-10-20 10:03:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "robinspl" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > !!! trafisz na idiote ktory ci wyjedzie , bedzie jego wina a ty idziesz
    > siedziec bo jechales pod wplywem !! nawet jak juz bardzo niewielkim !!!

    Nie siej zamętu.
    Winny pozostanie winny a nietrzeźwy odpowiadać będzie za jazdę po pijaku.Nie
    wiesz, nie pisz.

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-10-20 10:04:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Lieder" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Sad Grodzki to najgorsza rzecz, jaka mogla Ciebie Alfisti spotkac. Po
    > zasadzeniu wyroku przez sad grodzki nie ma jakiejkolwiek apelacji,
    > odwolania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Następna krzykliwa popierdułka??

    Leszek

  • 15. Data: 2003-10-20 11:33:37
    Od: "Jarecki" <i...@p...onet.pl>

    > duze.. A tak czeka cie ponowny egzamin.

    nie czeka
    oddadza bez potrzeby zdawania ponownie egz.

    Jarecki#

  • 16. Data: 2003-10-20 19:25:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003 11:18:07 +0200, ROBBO 2 wrote:

    >A moze trzeba bylo poprosic o badanie krwi tlumaczac ze przed chwila piles
    >syrop ?

    Chyba by niewiele dalo..

    J.

  • 17. Data: 2003-10-20 21:29:47
    Od: "WIT" <e...@m...pl>

    Leszek na przesłuchaniu zeznał:
    > Nie siej zamętu.
    > Winny pozostanie winny a nietrzeźwy odpowiadać będzie za jazdę po
    > pijaku.Nie wiesz, nie pisz.

    Ale nietrzeźwy placi za szkode (nawet jak ma AC) z własnej kieszeni, bo
    polisa nie obejmuje jazdy po pijaku... (i bardzo dobrze)

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 18. Data: 2003-10-21 08:48:56
    Od: "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl>

    "WIT" <e...@m...pl> wrote in message

> [...]

    Jeżeli nie był sprawcą, to własne szkody likwiduje z OC drugiej
    strony. Płaci tylko jeśli był sprawcą.

    --
    Pozdrawiam, D.

    1. samochód srebrny - nieoklejony,
    2. samochód prawie biały - nieoklejony.

  • 19. Data: 2003-10-21 08:55:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Daniel_I wrote:

    > "WIT" <e...@m...pl> wrote in message

    > Jeżeli nie był sprawcą, to własne szkody likwiduje z OC drugiej
    > strony. Płaci tylko jeśli był sprawcą.

    yyyyy. TO jadąc po pijaku można nie być sprawcą?
    Myślałem że zawsze uznają winę pijanego...
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2003-10-21 08:59:13
    Od: "MaciejP" <m...@p...onet.pl.earth>

    Witam

    Użytkownik Massai <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn2sak$hta$...@i...gazeta.pl...

    > yyyyy. TO jadąc po pijaku można nie być sprawcą?
    > Myślałem że zawsze uznają winę pijanego...

    źle myślałe