  • 21. Data: 2012-01-24 22:49:03
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >Jak dotąd, to w Polsce mimo wszystko obwinionemu trzeba udowodnić winę, nie
    >zaś obwiniony ma dostarczać dowody na swoją niewinność. Skoro gość
    >korespondencji od Straży Miejskiej nie odebrtał, to jedyne co mu można

    boże co za bzdury!!!!
    Czy ty wogule znasz KPA, czy ty masz wyksz praw?

    Mecenas

  • 22. Data: 2012-01-24 23:00:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > boże co za bzdury!!!!
    > Czy ty wogule znasz KPA, czy ty masz wyksz praw?

    A mozesz przybliżyć, co ma Kodeks Postępowania Administracyjnego wspólnego
    z omawianym w tym wątku zagadnieniem? To nie było postępowanie
    administracyjne, by miały do niego stosowanie przywołane przez Ciebie
    przepisy.

  • 23. Data: 2012-01-25 01:17:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2012 4:49 PM, seba wrote:

    > boże co za bzdury!!!!
    > Czy ty wogule znasz KPA, czy ty masz wyksz praw?
    >
    > Mecenas

    KPA?

  • 24. Data: 2012-01-25 04:33:26
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    pszestempca wrote:
    > Parę dni temu otrzymałem wyrok nakazowy wydany przez Sąd Rejonowy w
    > Słupsku. Sprawa dotyczy nie udzielenia odpowiedzi na pismo skierowane
    > przez Straż Gminną w Kobylnicy

    Kobylnica... ostatnie wakacje kosztowały mnie tam 500 i 300 :)
    Ale ich radarek zamontowany był niezgodnie z przepisami.
    Cwaniaczki

    moon

  • 25. Data: 2012-01-25 08:50:42
    Od: pszestempca <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-25 05:33, Moon pisze:
    > Kobylnica... ostatnie wakacje kosztowały mnie tam 500 i 300 :)
    > Ale ich radarek zamontowany był niezgodnie z przepisami.
    > Cwaniaczki
    A możesz coś więcej? Co było niezgodnie z przepisami i czy udało się z
    tego wybrnąć?

  • 26. Data: 2012-01-25 10:29:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-25 00:00:11 +0100, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "seba"

    > A mozesz przybliżyć, co ma Kodeks Postępowania Administracyjnego
    > wspólnego z omawianym w tym wątku zagadnieniem?

    To, że Kolina używa adresu "85-222-48-38.home.aster.pl".

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2012-01-25 11:35:09
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    KPA?

    sory za literówke, miało być Pord

    ANia

  • 28. Data: 2012-01-25 16:11:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > KPA?
    >
    > sory za literówke, miało być Pord

    A to coś zmienia?

  • 29. Data: 2012-01-25 16:19:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-25 17:11:56 +0100, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to coś zmienia?

    Nic, to nadal Kolina.

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2012-01-25 16:48:02
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    pszestempca wrote:
    > A możesz coś więcej? Co było niezgodnie z przepisami i czy udało się z
    > tego wybrnąć?

    to palanty, mieli zamontowane ostrzezenia o radarze ok 300 m od radaru, a
    powinno być chyba do 120.
    napisałem, że skoro sami dali ciała, to może zmniejszą mi mandaty?
    i zgadnij... nawet nie napisali słowa, a upomnienie przyszło raz, dwa.

    jedyne co można, to zrobić im na złość i to zamierzam. zgłosić ich do
    ktróegoś rzecznika, że zamiast zajmować się prewencją, itp, zajmują się
    ściąganiem kasy urządając pułapki na kierowców.

    moon