  • 1. Data: 2012-01-24 08:45:39
    Temat: AKTA-odpowiedni temat na grupę
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Sprawa wydaje mi się poważna i warta dyskusji.

    Mnie osobiście zastanawia co kryje się pod AKTA,
    bądź co bądź w USA rządzą bardzo mądrzy Żydzi, których szanuję i
    którzy są doskonałymi prawniczymi prestigitatorami
    i potrafią odwrócić uwagę od meritum sprawy.

    I teraz:

    Czy to prawo może nakazać fizyczne zniszczenie serwerowni
    GAZETY.PL bo jakiś redaktor niechcący naruszył czyjeś prawa,
    bo WÓCZANKA uszyła koszule, które są łudząco podobne do NIKE
    więc zniczyć im wszystkie maszyny itp.

    (tekst akta w google: m11015223,ACTA.pdf)

    Starajcie się zobaczyć drugie dno tego dokumentu.

    Andrzej.

  • 2. Data: 2012-01-24 09:39:22
    Temat: Re: AKTA-odpowiedni temat na grup
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > więc zniczyć im wszystkie maszyny itp.
    >
    > (tekst akta w google: m11015223,ACTA.pdf)
    >
    > Starajcie się zobaczyć drugie dno tego dokumentu.

    Wydaje mi się, że jest to nowy rodzaj prawa, który zdecydowanie zmieni nasze
    obowiązki.
    Do tej pory trzeba było znac nasze prawo i przed nim odpowiadać. Świat się
    globalizuje i
    teraz ustanowimy sobie prawo, które będzie zobowiązywać nas - polaków -
    europejczyków
    do przestrzegania praw amerykańskiego i ch... wie jakiego jeszcze.
    Upublicznienie tajnych informacji będzie skutkować deportacją i
    Guantanamo...
    Mnie osobiście nie przeszkadza, że ktoś łamie moje prawa autorskie i
    publikując coś w necie
    liczę się z tym, że może dojdzie do łamania takich praw. Nie ściągam
    specjalnie plików opisanych jako chronione i takich, w których napisane
    jest, że autor sobie nie życzy upubliczniania ich bezpłatnie...
    Brak konsultacji społecznych w Europie, w Polsce nad tak podstawowym
    ogranieczeniem prawa do decydowania
    o zawartości mojej kieszeni uważam za AKT przekreślający sensowność i
    zasadność obecnie panującej u nas demokracji. Jestem zwolennikiem PO i na
    nich głosowałem przez wiele lat, ale podpisanie tego aktu bez konsultacji
    społecznych powoduje, że niegdy więcej na nich nie zagłosuje i wszystkich do
    tego zachęcam.
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2012-01-25 07:22:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > społecznych powoduje, że niegdy więcej na nich nie zagłosuje i wszystkich

    Ale korytko jeszcze beda mieli fuksem przez prawie 4 lata, wiec ich to wali.
    Na trzecia kadencje i tak by sie nie zalapali, bo ilez mozna maskowac pustą
    kasę?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-01-25 08:32:10
    Temat: Re: AKTA-odpowiedni temat na grupę
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    Obudzimy się i będziemy długo dyskutować jak naruszenie
    prawa będzie na 1zł a obsługa prawna wygranego procesu
    będzie na kilkadziesiąt tysięcy dolarów USA,
    a których wypłatę gwarantuje AKTA.

    Andrzej.