  • 1. Data: 2012-01-24 10:03:43
    Temat: opłaty za deszcz
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Czy kogoś naprawdę powaliło??
    http://wyborcza.biz/Firma/1,101618,11020759,_DGP___D
    eszczowka_wyplucze_nam_portfele.html
    Może jeszcze podatek od wiatru wprowadzą? Tym większy, im większa
    powierzchnia boczna budynku.
    Albo od temperatury czy zachmurzenia? :>
    Chyba faktycznie koniec świata nadchodzi, jeśli ludzie ludziom gotują taki
    los :/

    N.

  • 2. Data: 2012-01-24 10:26:33
    Temat: Re: opłaty za deszcz
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jflvcm$i6h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Albo od temperatury czy zachmurzenia? :>
    > Chyba faktycznie koniec świata nadchodzi, jeśli ludzie ludziom gotują taki

    He! He!
    Kolejny zaskoczony, Kiedy ostrzegaliśmy, mówiliscie na nas oszołomy ;-)

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2012-01-24 10:33:33
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-01-24 11:26, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > He! He!
    > Kolejny zaskoczony, Kiedy ostrzegaliśmy, mówiliscie na nas oszołomy ;-)

    Przecież ustawa wprowadzająca taką możliwość ma pewnie dobre 10 lat. O
    jakim zaskoczeniu wiec mowa?

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-01-24 10:53:50
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież ustawa wprowadzająca taką możliwość ma pewnie dobre 10 lat.

    Wprowadziliby lepiej podatek od zasyfienia powietrza dymem z palonych PETów
    :/

    N.

  • 5. Data: 2012-01-24 11:07:36
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 24 Sty, 11:03, "Nixe" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > Albo od temperatury czy zachmurzenia? :>
    > Chyba faktycznie koniec świata nadchodzi, jeśli ludzie ludziom gotują taki

    Ale o co chodzi?
    Kto ci każe desczówkę do kanalizacji odprowadzać?
    Rura w ziemię 4 skrzynki po piwie owinięte geowłókniną i problem
    załatwiony.

  • 6. Data: 2012-01-24 11:27:45
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
> [...]
    > Albo od temperatury czy zachmurzenia? :>
    > Chyba faktycznie koniec świata nadchodzi, jeśli ludzie ludziom gotują taki

    Tak ogólnie - o podatek od życia ;-)

    > Kto ci każe desczówkę do kanalizacji odprowadzać?
    > Rura w ziemię 4 skrzynki po piwie owinięte geowłókniną i problem
    > załatwiony.

    Już sobie właśnie znalazłam info, kiedy nie trzeba płacić i na szczęście ja
    nie będę musiała ;-)
    Do czasu wymyślenia innego debilizmu oczywiście.

    N.

  • 7. Data: 2012-01-24 12:13:58
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Nic nowego, firmy od dawna to płacą.

  • 8. Data: 2012-01-24 12:14:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.01.2012 12:27), Nixe wrote:

    > Tak ogólnie - o podatek od życia ;-)

    > Już sobie właśnie znalazłam info, kiedy nie trzeba płacić i na szczęście
    > ja nie będę musiała ;-)
    > Do czasu wymyślenia innego debilizmu oczywiście.

    Czy taki debilizm? Poznań na przykład jest już na tyle zabetonowany, że
    byle średnio-większy deszcz i wszystko stoi po kolana w wodzie +
    przejście podziemne na dworcu po pas.

    Naturalne jest, że poradzenie sobie z tym kosztuje. Naturalne jest też,
    że powinni za to płacić Ci którym nie wsiąka a spływa obok.

    p. m.

  • 9. Data: 2012-01-24 12:29:58
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości news:4f1ea0a6$0$1224

    > Czy taki debilizm?

    Tak, ponieważ uzależnione to jest nie od obfitości opadów, tylko powierzchni
    nieruchomości.
    Czyli czy pada czy nie - płacisz za deszcz :)

> [...]
    > po pas.
    > Naturalne jest, że poradzenie sobie z tym kosztuje.

    A jak radzono sobie z tym wcześniej, przy dotychczasowych podatkach, które
    zresztą i tak co roku wzrastają?
    Czy podatek od nieruchomości już naprawdę przestał wystarczać? Opłaty za
    dostawę wody i ścieków to też za mało na kolejne inwestycje miejskich
    przedsiębiortw wod-kan?
    Za chwilę okaże się, że poradzenie sobie z remontami chodników też kosztuje.
    To dawaj ściągać haracz w wysokości zależnej od numeru buta.
    Albo remont instalacji oświetleniowej ulic.
    Stawiamy bramki i ściągamy haracz od tych, co łażą i jeżdżą nocami po
    mieście.

    > Naturalne jest też, że powinni za to płacić Ci którym nie wsiąka a spływa
    > obok.

    Ale co to znaczy "którym spływa obok"?
    Burzówkę buduje gmina, a nie właściciele nieruchomości.

    N.

  • 10. Data: 2012-01-24 13:00:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 24 Sty, 13:14, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Naturalne jest, że poradzenie sobie z tym kosztuje. Naturalne jest też,
    > że powinni za to płacić Ci którym nie wsiąka a spływa obok.

    Niby tak, gdyby nie to, ze panstwo zabiera ponad 3/4 kasy... a pozniej
    jeden z drugim w necie napisze "zaplaccie sobie" za: deszcz, akcje
    GOPRowcow, drogi, autostrady, przedszkole, studia, lekarza, dentyste,
    abomnament TV... ;)

    Idea bardzo dobra, tylko niech rownoczesnie obniza podatki!!!!

    WS