  • 1. Data: 2012-01-24 14:34:31
    Temat: Jak przyjąć do ewidencji ST kupiony częściowo bez faktury ?
    Od: " Ula" <u...@N...gazeta.pl>

    Kupiłam nowy komputer ("pudło") za 2000 zł- faktura, DG. Monitor i klawiaturę
    kupiłam od sąsiada, bez faktury. Jak taki komputer ująć w ewidencji środków
    trwałych ? Sam komputer nie jest jeszcze środkiem trwałym , więc nie mogę go
    przyjąć do ewidencji bez monitora i klawiatury.

  • 2. Data: 2012-01-24 14:35:52
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >przyjąć do ewidencji bez monitora i klawiatury.

    Możesz.

    Seba (Głowny Ksiengowy)

  • 3. Data: 2012-01-24 18:36:32
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Sam komputer nie jest jeszcze środkiem trwałym , więc nie mogę go
    > przyjąć do ewidencji bez monitora i klawiatury.

    Nieprawda.
    Nie ma takiego zakazu.
    Przykładem jest np. komputer pracujący jako serwer.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 4. Data: 2012-01-24 21:09:09
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >Przykładem jest np. komputer pracujący jako serwer.

    albo fax (tak som jeszcze takie)