  • 21. Data: 2004-12-19 15:05:51
    Temat: Re: Wyrok nakazowy art 43 ust. 1 k.w.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:cq44v9$met$1@news.onet.pl...

    > ale nie było mowy o żadnym opóźnieniu... żadnego konkretnego przykładu nie
    > było... :)

    Jak nie, jak tak. Napisał, że dostał dzisiał wyrok nakazowy za picie
    piwa.Mało konkretnie???
    I zapytał co to jest termin zawity. Odpowiedziałem mu konkretnie, a Ty się
    przyczepiłeś do wyrazu "nieprzywracalny".
    A w jego przypadku tak dokładnie jest.
    Podaj powód dla którego autor wątku mógłby przywrócić termin po upłynięciu 7
    dni.

    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2004-12-19 15:31:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A dlaczego s=3Fd z automatu wierzy szanownym panom policjantom ...... nawrotka
    > do lat osiemdziesi=3Ftych.

    Komus musi uwierzyc. Z definicji wierzy policji, bo jest to instytucja
    zaufania spolecznego. A to, ze codziennie lapia jakiegos policjanta na
    promilach albo aresztowują za lapowki wcale tego nie zmienia ;)

    > Konkluduj=3Fc ... po wizycie na komisariacie byłem przekonany,że s=3Fd zaprosi
    > mnie do wysłuchania moich racji w trybie takim zwyczajnym a nie, żebym się
    > odwoływał od tego, że nie jestem wielbł=3Fdem ( przecież nie przyznałem się do
    > stawianego mi zarzutu).

    Ale wlasnie masz na to szanse. Skladasz odwolanie i idziesz na rozprawe.
    Tyle, ze ty zalozyles, ze pojdziesz tam na zyczenie sądu. Ale nie ... bo
    idziesz na wlasne zyczenie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 23. Data: 2004-12-19 16:10:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > Podaj powód dla którego autor wątku mógłby przywrócić termin po
    > upłynięciu 7 dni.

    a minęło 7 dni? przyszłość mam przewidywać?

    KG

  • 24. Data: 2004-12-19 18:35:38
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > proszę osobiste komentarze pozostawićpoza wątkiem ..... to dla mnie
    naprawdę
    > poważna sprawa

    radze sie nie odwolywac, bo sedziowie tego nie lubia i dostaniesz jak nic
    100 plus koszty (oplate wysokosci z 30zl).
    ta 50tka byla wlasnie taka sugestia... abys dal sobie spokoj.

    konrad

  • 25. Data: 2004-12-19 18:37:47
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Obróć lusterko.

    hmm... czy ty nie miales kiedys nicka Prefix? , bo jezeli nie to sie
    pomylilem i przepraszam...

    konrad

  • 26. Data: 2004-12-20 02:51:56
    Od: jo <j...@y...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Nie. Chwilowo sad uwierzył policjantom. Możesz sie nei zgodzić i bedzie
    > normalna rozprawa.

    Zadnie "chwilowo". Tytul brzmi "wyrok" a nie "proponowany wyrok".

  • 27. Data: 2004-12-20 07:44:28
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik jo napisał(a) w wiadomości news:g7rxd.2962$He3.423@trndny05:

    > Zadnie "chwilowo". Tytul brzmi "wyrok" a nie "proponowany wyrok".

    Wyrok jest "chwilowy" - nieostateczny dopóki się nie uprawomocni. Więc nie
    zawracaj głowy.

    --
    JOHNSON :)