  • 61. Data: 2021-11-10 16:36:57
    Temat: Re: Wypychanie [imigranci przez Białoruś]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Da, tylko trzeba najpierw ich złapać, a potem zapłacić za samolot.

    Przecież mają bilety powrotne?
    A co do łapania to sądzę, że ichnia milicja jest wystarczająco sprawna,
    zawarłem z nimi znajomość.

    > Zobaczymy. Chleb, to nie wszystko.

    Ok, ale gdzie te problemy?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 62. Data: 2021-11-10 16:42:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:

    > Przecież mają bilety powrotne?
    > A co do łapania to sądzę, że ichnia milicja jest wystarczająco
    > sprawna, zawarłem z nimi znajomość.

    A nie chodzi o to że "turystów" przyleciało aż tylu że jak się zaczną
    stawiać w sposób średnio zorganizowany to "normalnie" nie będzie
    nie tylko na granicy?

    > Ok, ale gdzie te problemy?

    Jemu widać przeszkadza że się Łukaszenka sam "wkopie" :-)

    --
    A. Filip

  • 63. Data: 2021-11-10 17:01:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 16:36, Wiesiaczek pisze:

    > Przecież mają bilety powrotne?

    Oczywiście - flexy z opcją biznes klasy za dwie naklejki z żabki:P

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-11-10 18:06:23
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-10 o 13:15, Shrek pisze:

    > W oryginale z psem było dwóch bo pies był z dwoma kutasami a nie trzema.
    > A z parytetem fizyczni - umysłowi było już trzech:P
    >
    > Ze starych to mi się jeszcze ze studentem podobał.

    :-)

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2021-11-10 18:29:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 18:06, RadoslawF pisze:

    > :-)

    Bardzo dobrze się zestarzał. Tylko nie wiem czy to śmieszne czy smutne:P

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-11-11 15:41:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 12:29, Kviat pisze:

    > Aha. Czyli jak Polacy uciekali z PRLu przed opresjami ze strony
    > reżimu, to była ich wina, że zdecydowali się na popełnienie
    > przestępstwa... Dobre.

    A Twoja, czy moja?

    --
    Robert Tomasik

  • 67. Data: 2021-11-11 15:43:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 14:02, J.F. pisze:

    > No wiesz - jak niektorzy samoloty porywali, to ich potem Amerykanie
    > do wiezienia wsadzali.

    Na różne sposoby uciekali., Część wyjeżdżała legalnie i nie wracała.
    Część szła przez zieloną granicę. Tych porwań w sumie wiele nie było.

    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2021-11-11 18:10:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A Twoja, czy moja?

    W życiu nie wpadłbyś na to, że to nie ich wina, tylko reżimu. I to nie
    oni popełniają przestępstwo, tylko właściciel tego reżimu.
    To zbyt trudne zagadnienie dla ciebie.

    Jak reżim wymyśli, że noszenie krótkiej grzywki, to przestępstwo, to
    będzie wina tych z krótką grzywką, że popełniają przestępstwo.
    Kwintesencja kulsońskiego "rozumowania".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 69. Data: 2021-11-11 18:21:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.11.2021 o 18:10, Kviat pisze:

    > W życiu nie wpadłbyś na to, że to nie ich wina, tylko reżimu.
    Ty w życiu nie zrozumiesz, że oni mogą legalnie do Polski wjechać, tylko
    nie chcą.

    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2021-11-11 21:57:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ty w życiu nie zrozumiesz, że oni mogą legalnie do Polski wjechać, tylko
    > nie chcą.

    Oczywiście.
    Ci, którzy uciekali z PRLu też mogli legalnie, tylko pewnie nie chcieli
    i dlatego uciekali nielegalnie.

    Ty jak coś pierdolniesz, to ręce opadają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr