  • 1. Data: 2021-11-08 09:52:42
    Temat: Wypychanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak to wyglada w praktyce
    https://www.wprost.pl/kraj/10539947/granica-polsko-b
    ialoruska-nowe-nagranie-dziennikarza-z-migrantami.ht
    ml
    ... wzglednie grzecznie

    Tylko czegos tu nie rozumiem - wypychaja Bialorusini?

    To skad bialoruski dziennikarz ma film z polskiej strony ?
    Od naszych sluzb?

    Jeszcze troche nacisku, i płot padnie.
    I co wtedy?

    Bedzie obustronne wypychanie ?

    J.

  • 2. Data: 2021-11-08 10:20:14
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 09:52, J.F. pisze:

    > To skad bialoruski dziennikarz ma film z polskiej strony ?
    > Od naszych sluzb?

    Pewnie nasi opublikowali na tłicie, to sobie wziął. Z tym że nie wiem
    czy to naprawdę wypychanie, czy raczej łazenie i robienie hałasu.

    > Jeszcze troche nacisku, i płot padnie.
    > I co wtedy?
    >
    > Bedzie obustronne wypychanie ?

    Chuj wie, co zamierzamy.

    BTW - "niech idą na przejście graniczne"... No i co teraz?

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-11-08 10:30:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-08 o 10:20, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Chuj wie, co zamierzamy.
    >
    > BTW - "niech idą na przejście graniczne"... No i co teraz?

    Tam się im wizę sprawdzi i odeśle.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-11-08 10:46:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Pewnie nasi opublikowali na tłicie, to sobie wziął. Z tym że nie wiem
    >czy to naprawdę wypychanie, czy raczej łazenie i robienie hałasu.

    Zeby odwrocic uwage od innego miejsca ? :-)

    >Chuj wie, co zamierzamy.
    >BTW - "niech idą na przejście graniczne"... No i co teraz?

    A tam sie im kaze zlozyc wniosek, wracac i czekac na odpowiedz :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-11-08 11:11:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 10:30, RadoslawF pisze:

    > Tam się im wizę sprawdzi i odeśle.

    Ale wniosek o ochronę musisz przyjąć. A wtedy to i opiekę do czasu
    rozpatrzenia zapewnić. Zanczy musisz - pewnie zmienią "prawo" wstecz.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-11-08 11:12:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 10:46, J.F. pisze:

    > Zeby odwrocic uwage od innego miejsca ? :-)

    Albo po prostu wymęczyć naszych.

    > A tam sie im kaze zlozyc wniosek, wracac i czekac na odpowiedz :-)

    No właśnie z tym "wracać" to nie bardzo - przynajmniej według konwencji.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-11-08 13:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Albo po prostu wymęczyć naszych.

    Sami tez sie mecza.

    >No właśnie z tym "wracać" to nie bardzo - przynajmniej według
    >konwencji.

    Na bialorusi nic im nie grozi, to mozna.

    J.

  • 8. Data: 2021-11-08 14:38:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-08 o 11:11, Shrek pisze:

    > Ale wniosek o ochronę musisz przyjąć. A wtedy to i opiekę do czasu
    > rozpatrzenia zapewnić. Zanczy musisz - pewnie zmienią "prawo" wstecz.

    Nie znasz zwyczajów.
    Przed placówką która jest zobowiązana do przyjęcia wniosku postawi się
    budę ogrodnika który do placówki bez wizy nie wpuści.
    A pies ogrodnika jest nie karalny, w najgorszym przypadku wyleci
    z roboty.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2021-11-08 15:09:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 14:38, RadoslawF pisze:

> [...]
    > budę ogrodnika który do placówki bez wizy nie wpuści.
    > A pies ogrodnika jest nie karalny, w najgorszym przypadku wyleci

    Znam zwyczaje - cieć w sądzie ważniejszy od konstutucji czy ustawy a jak
    się zapytasz o podstawę to z łapami się wyrywa. No ale tutaj ogrodnik
    nie wystarczy.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-11-08 15:10:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 13:14, J.F. pisze:

    > Sami tez sie mecza.

    Tyż racja. Ale jakby nie chcieli się spocić to by nie zaczynali.

    > Na bialorusi nic im nie grozi, to mozna.

    Jak nie, jak widać że tam pałkarze biegają i ich tłuką?

    --
    Shrek