  • 1. Data: 2021-11-07 21:10:06
    Temat: Seks w dowodzie osobistym
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Kobieta w październiku odebrała nowy dowód osobisty.

    A tam takie dane:
    PŁEĆ/SEX
    Czyli kurwa?
    Czy zamiast SEX nie mogli wymyślić, żeby drukować np. OR (jako orientacja)?

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-11-07 21:19:27
    Temat: Re: Seks w dowodzie osobistym
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 21:10, Animka pisze:
    > np. OR (jako orientacja)?

    i wpisywać wszystkie 52 orientacje?

    To Ty kurwa ostatnio ĆPASZ?

  • 3. Data: 2021-11-07 21:34:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2021 21:19:27 +0100, _Master_ wrote:

    > i wpisywać wszystkie 52 orientacje?
    >
    > To Ty kurwa ostatnio ĆPASZ?

    Ty sie zajac smiej, a jak unia jakies lepsze przepisy przepchnie?
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-11-07 21:44:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 21:34, J.F pisze:

    > Ty sie zajac smiej, a jak unia jakies lepsze przepisy przepchnie?

    Spokojnie. Animka wymyśli sobie jeszcze ciekawszą TRAUMĘ ;-)

  • 5. Data: 2021-11-07 21:57:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Spokojnie. Animka wymyśli sobie jeszcze ciekawszą TRAUMĘ ;-)

    Skoro pod Płeć/Sex jest *tylko* K to możemy rozpocząć (złośliwą)
    zgadywankę jaka para słów polsko-angielskich pasuje :-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-11-08 10:30:59
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Kobieta w październiku odebrała nowy dowód osobisty.
    >
    > A tam takie dane:
    > PŁEĆ/SEX
    > Czyli kurwa?

    W twoim świecie sex uprawiają tylko kurwy?

  • 7. Data: 2021-11-08 11:16:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 7 Nov 2021 21:10:06 +0100, Animka napisał(a):

    > PŁEĆ/SEX

    "Płeć" można jeszcze przetłumaczyć na angielski "gender", ale to raczej nie
    przejdzie.

    Gdybyś miała kiedyś w jakimś formularzu rubrykę "sex", pisz "yes, please".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-11-08 12:13:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 7 listopada 2021 o 21:10:50 UTC+1 Animka napisał(a):
> [...]
    > Czyli kurwa?
    > Czy zamiast SEX nie mogli wymyślić, żeby drukować np. OR (jako orientacja)?

    To żeście się obudziły, to jej/twój pierwszy nowy dowód?
    W moim z 2014 (a pewnie były i w tych z 2011 i z 2002) "PŁEĆ/SEX" też jest.
    Co prawda z "M" - może to lepiej wygląda ;>

    UWAGA, dalej nie czytaj, bo padniesz:
    w numerze PESEL też masz "sex" wpisany - jeśli przedostatnia cyfra jest nieparzysta,
    to jest to "M", a jak parzysta, to "K" - zdekoduj sobie jak chcesz.

  • 9. Data: 2021-11-08 12:14:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 11:15:59 UTC+1 Olin napisał(a):

    > "Płeć" można jeszcze przetłumaczyć na angielski "gender", ale to raczej nie
    > przejdzie.
    >
    > Gdybyś miała kiedyś w jakimś formularzu rubrykę "sex", pisz "yes, please".

    Trzeba uważać, bo mogą dopytywać:
    "No, I mean male or female?"
    I niekoniecznie "nevermind" jest tu poprawną odpowiedzią - chyba że ktoś akurat tak
    lubi.

  • 10. Data: 2021-11-08 13:04:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :
    > UWAGA, dalej nie czytaj, bo padniesz:
    > w numerze PESEL też masz "sex" wpisany - jeśli przedostatnia cyfra jest
    nieparzysta, to jest to "M", a jak parzysta, to "K" - zdekoduj sobie jak chcesz.

    Jest to jawne pogwałcenie praw pozostałych 57 płci.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65