  • 141. Data: 2021-11-18 13:35:31
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 13:20:53 +0100, J.F napisał(a):

    > Pamietasz "falandyzacja prawa" ?

    Pamiętam, ale co to ma do rzeczy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 142. Data: 2021-11-18 14:24:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 13:35:31 +0100, Olin wrote:

    > Pamiętam, ale co to ma do rzeczy?

    Ze mysliciele to i Wałesie byli potrzebni.

    Nie byli potrzebni socjalistycznej władzy ... bo kto by ją podważył
    :-)

    J.

  • 143. Data: 2021-11-18 14:37:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 14:24:07 +0100, J.F napisał(a):

    > Ze mysliciele to i Wałesie byli potrzebni.

    Ja bym tam wolał szukać wzorców zupełnie gdzie indziej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 144. Data: 2021-11-18 14:46:50
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-18 o 10:31, Olin pisze:

    > Czyli kłamałeś.
    > Nihil novi sub sole.

    Czyli nie masz dowodu że kłamałem więc trollujesz.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2021-11-18 15:31:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 14:46:50 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Czyli nie masz dowodu że kłamałem więc trollujesz.

    Do takiej logiki jeszcze nie dojrzałem.

  • 146. Data: 2021-11-18 19:42:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 14:46, RadoslawF pisze:

    > Czyli nie masz dowodu że kłamałem więc trollujesz.

    "Wyjątkowe twierdzenia, wymagają wyjątkowych dowodów"
    - Carl Sagan

    Nie masz dowodów, że napisałeś prawdę.

    Pozdrawiam
    Piotr