    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Date: Tue, 10 May 2005 11:32:22 +0200

    W wiadomości news:d5pdai$8kh$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Możesz się nie zgadzać. Nie radzę tylko eksperymentować z takim poglądem
    > w rzeczywistości, czyli odwoływać się do sądu pracy po otrzymaniu
    > świadectwa pracy.
    > O takich "błędach" możecie sobie przeczytać na przykład w wyroku z 19
    > grudnia 1994 roku - I CRN 147/94 - Prokuratura i Prawo 1995/6/28 (stan
    > faktyczny dotyczy czego innego, ale liczy się zasada wynikająca z
    > uzasadnienia).
    Nie mogę coś dogrzebać się do tego wyroku, więc nie odniosę się do jego
    zawartości. Czy masz może link pod ręką, bo (zakładając, że masz słuszność)
    ciekawi mnie ile i jakich takich "oczywistych" błędów może zawierać
    dokument. Np. jakby tak pracodawca oprócz daty pomylił jeszcze imię
    pracownika. Albo zrobił błąd w nazwisku?

    Jotte