  • Data: 2005-05-10 19:02:13
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d5q725$ek9$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Oświadczenie woli należy tak tłumaczyć, jak tego wymagają ze względu na
    > okoliczności, w których złożone zostało, zasady współżycia społecznego
    > oraz ustalone zwyczaje (art. 65 kc) - więc jeśli to oczywiste pomyłki, a
    > wiadomo że oświadczenie dotyczy danego pracownika to nie widzę problemu.
    Chciałem przeczytać ten wyrok, no ale trudno. KC reguluje stosunki
    cywilno-prawne (art. 1) zaś my mówimy o umowie o pracę. Te reguluje KP.
    Pozostaje kwestia jakiejś wykładni czy i kiedy pomyłka jest oczywista, ile
    pomyłek może być uznanych za oczywiste itd. - to wszystko, co opisałem w
    poprzednim poście. Jakoś nie czuję się przekonany.

    Jotte