  • Data: 2005-05-10 23:00:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11/05/2005 00:35, Jotte wrote :

    > Załóżmy, że tak jest, chociaż to jednak interpretacja a nie literalny zapis.
    > Nadal chciałbym się dowiedzieć jak ocenić, który błąd w umowie jest
    > "oczywisty", ile ich może być, jakie itp. Sorry, ale nie chce mi się już
    > pływać po meandrach tematu, chcę sie czegoś konkretnego dowiedzieć.

    Błędów może być tak dużo ile jest tylko możliwe aby była możliwość
    odtworzenia koniecznych cech umowy o pracę wymienionych w art. 29 kp.

    Tak więc może umowa o pracę być napisana ze stosem błędów
    ortograficznych, stanowisko może być wskazane jako "kierowca serwera
    Linux" (zamiast administrator) itd.

    Nadto, istotne jest, do czego strony się dogadały. Bo jeśli strony
    ustaliły ustnie miejsce odbywania pracy na siedzibę firmy, i tam
    przychodzi do pracy pracownik i pracodawcy to nie dziwi, to omyłkowe
    wpisanie do umowy miejsca odbywania pracy Księżyca, nie powoduje
    automatycznego stwierdzenia, że umowa jest wadliwa.

    Błąd oczywisty to na przykład podanie daty 11 maja 1905 zamiast 11 maja
    2005, typowy błąd w nazwisku: w moim na przykład wpisanie "płaskowski" itp.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)