    From: "Marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Date: Sun, 8 May 2005 05:06:34 +0200

    > Jaki stracony czas, jakie odszkodowanie? Skoro wypowiedzenie jest zgodne z
    > prawem pracy żadne odszkodowanie nie służy.

    > Ale to jest dopuszczalna praktyka.
    > może poza brakiem wynagrodzenia za pracę po godzinach, ale tego można
    > dochodzić przed sądem pracy.

    No tak. Ale co do kwesti formalnej zwolnienia-treść pisma wcześniej cytowana
    jest chyba niezgodna z KP.
    1. odnosi się do umowy wcześniejszej
    2. brak jednoznacznego terminu od i do kiedy liczyć wypowiedzenie i do kiedy
    jest pracownikiem
    3. brak pouczenia o możliwości odwołania się (ponoć ważne)

    Ps. Czyli dziś praktycznie każdego można zatrudnić na dowolny okres i
    zwolnić tak sobie z 14 dniowym wypowiedzeniem