    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Date: Thu, 21 Apr 2016 13:37:59 +0200

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Możesz się przeprowadzić gdzieś, gdzie masz zasięg.

    Mam się przeprowadzić??? To poważna porada, czy kpina ze zdrowego rozsądku?

    > Rację mają - nie gwarantują zasięgu.

    Maja rację, że sprzedaja usługę nie gwarabtując jej działania? To zwykłe
    naciągactwo możliwe tylko w Polsce. Zresztą UKE prowadzi z żabojadami walkę
    w tej i podobnych sprawach.

    > Mogłeś kupić sim na kartę i sprawdzić zasięg.

    Wykazujesz analfabetyzm techniczny. Zasięg wystarczający dla telefonu o
    niczym nie świadczy jeśli chodzi o LTE. To całkiem inna usługa i w danym BTS
    może w ogóle nie funkcjonować. I to nie ja mam sprawdzać warunki techniczne
    świadczenia usługi, lecz usługodawca. Poczytaj sobie pseudoprawniku przepisy
    o prawach konsumenta.

    > Reprezentujesz analfabetyzm prawny - przeczytać przepis umiesz, ale ze
    > zrozumieniem już gorzej (o prawidłowym zapisie przepisu już nie
    > wspominając).

    Nie jestem prawnikiem i dlatego pytam oczekując wyjasnień, a nie wycieczek
    personalnych.

    > Podawanie numeru dziennika ustaw przy cytowaniu kodeksu karnego sugeruje
    > także, że jesteś albo trollem, albo pieniaczem - zatem mojej słusznej
    > odpowiedzi do serca nie weźmiesz.

    Co niby mam brać do serca? Obrażanie mnie? Won na drzewo buraku!

    BZPZDR