  • 1. Data: 2016-04-21 02:11:04
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem modemu LTE od żabojadów. Okazało
    się, że w mojej lokalizacji ne ma zasięgu dla tego typu usługi. No i polskie
    sługusy Orange wypinaj się, twierdząć, że oni niczego nie gwarantyją. Jak
    ich zmusić do odstąpienia od umowy? Czy np. brak warunków technicznych do
    świadczenia usługi może byc powodem? A czy można odwołać się do Art. 288 & 1
    Kodeksu karnego. DU rok 1997 numer 88 poz. 553. i postraszyć ich
    prokuraturą?

    Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd, albo wyzyskania błędu, lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia
    wolności od 6 miesięcy do lat 8.

    Uzasadnienie:

    Usługodawca w momencie podpisywania umowy wiedział, lub miał obowiązek
    wiedzieć o braku możliwości technicznych świadczenia usługi w lokalu
    usługobiorcy.

    Pzdrawiam

  • 2. Data: 2016-04-21 04:16:03
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 02:11, Kamil pisze:
> [...]
    > ich zmusić do odstąpienia od umowy? Czy np. brak warunków technicznych do

    Możesz się przeprowadzić gdzieś, gdzie masz zasięg.
    Rację mają - nie gwarantują zasięgu. Mogłeś kupić sim na kartę i
    sprawdzić zasięg.

    > świadczenia usługi może byc powodem? A czy można odwołać się do Art. 288 & 1
    > Kodeksu karnego. DU rok 1997 numer 88 poz. 553. i postraszyć ich
    > prokuraturą?

    Reprezentujesz analfabetyzm prawny - przeczytać przepis umiesz, ale ze
    zrozumieniem już gorzej (o prawidłowym zapisie przepisu już nie
    wspominając).

    Podawanie numeru dziennika ustaw przy cytowaniu kodeksu karnego sugeruje
    także, że jesteś albo trollem, albo pieniaczem - zatem mojej słusznej
    odpowiedzi do serca nie weźmiesz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-04-21 04:25:32
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/20/2016 7:11 PM, Kamil wrote:
> [...]
    >
    > Usługodawca w momencie podpisywania umowy wiedział, lub miał obowiązek
    > wiedzieć o braku możliwości technicznych świadczenia usługi w lokalu

    Skad oni maja wiedziec po co go kupiles i gdzie chcesz go uzywac. Moze w
    czasie podrozy.
    Jednostronnie zalozyles, ze musi dzialac w domu. Tego w umowie nie masz.

  • 4. Data: 2016-04-21 07:54:43
    Od: Tomasz Albrant <t...@g...com>

    Internetu radiowego nie sprzedaje się do działania pod konkretnym adresem. On ma
    działać w zasięgu sieci, jak nie ma zasięgu to się przeprowadź gdzieś gdzie jest. I
    poczytaj przepisy o fałszywym zawiadomieniu organów o przestępstwie które nie miało
    miejsca.

  • 5. Data: 2016-04-21 12:17:33
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.04.2016 o 02:11, Kamil pisze:
> [...]
    > sługusy Orange wypinaj się, twierdząć, że oni niczego nie gwarantyją.

    Źle wybrałeś dostawcę - jak kupowałem LTE w Play miałem 7 dni na
    wypróbowanie i ewentualne odstąpienie od umowy bez żadnych konsekwencji.

  • 6. Data: 2016-04-21 13:37:35
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:

    > Skad oni maja wiedziec po co go kupiles i gdzie chcesz go uzywac. Moze w
    > czasie podrozy.

    Z umowy. Jest podana lokalizacja i strefa o promieniu 500 m, w której działa
    usługa. Zmiana strefy wymaga dodatkowych opłat. To nie internet mobilny w
    telefonie, lecz modem LTE. Proponuję poczytać o tym, bo w przeciwnym razie
    będziemy bić pianę.

    > Jednostronnie zalozyles, ze musi dzialac w domu. Tego w umowie nie masz.

    Mam.

    Pzdr

  • 7. Data: 2016-04-21 13:37:59
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Możesz się przeprowadzić gdzieś, gdzie masz zasięg.

    Mam się przeprowadzić??? To poważna porada, czy kpina ze zdrowego rozsądku?

    > Rację mają - nie gwarantują zasięgu.

    Maja rację, że sprzedaja usługę nie gwarabtując jej działania? To zwykłe
    naciągactwo możliwe tylko w Polsce. Zresztą UKE prowadzi z żabojadami walkę
    w tej i podobnych sprawach.

    > Mogłeś kupić sim na kartę i sprawdzić zasięg.

    Wykazujesz analfabetyzm techniczny. Zasięg wystarczający dla telefonu o
    niczym nie świadczy jeśli chodzi o LTE. To całkiem inna usługa i w danym BTS
    może w ogóle nie funkcjonować. I to nie ja mam sprawdzać warunki techniczne
    świadczenia usługi, lecz usługodawca. Poczytaj sobie pseudoprawniku przepisy
    o prawach konsumenta.

    > Reprezentujesz analfabetyzm prawny - przeczytać przepis umiesz, ale ze
    > zrozumieniem już gorzej (o prawidłowym zapisie przepisu już nie
    > wspominając).

    Nie jestem prawnikiem i dlatego pytam oczekując wyjasnień, a nie wycieczek
    personalnych.

    > Podawanie numeru dziennika ustaw przy cytowaniu kodeksu karnego sugeruje
    > także, że jesteś albo trollem, albo pieniaczem - zatem mojej słusznej
    > odpowiedzi do serca nie weźmiesz.

    Co niby mam brać do serca? Obrażanie mnie? Won na drzewo buraku!

    BZPZDR

  • 8. Data: 2016-04-21 13:45:06
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Albrant" napisał:

    > Internetu radiowego nie sprzedaje się do działania pod konkretnym adresem.

    Czy Ty w ogóle wiesz o czym piszesz? jest różnie, a przeważnie inaczj niż Ci
    się wydaje. W przypadku dostawców internetu po Wi-Fi najczęściej możesz sie
    zalogować wyłącznie do jednego okreslonego nadajbuka.

    > On ma działać w zasięgu sieci, jak nie ma zasięgu to się przeprowadź
    > gdzieś gdzie jest. I poczytaj przepisy o fałszywym zawiadomieniu organów o
    > przestępstwie które nie miało miejsca.

    Sprzedawanie niedziałającej usługi nie jest przestępstwem? To jawne
    oszustwo. A kretyńskich propozycji przeprowadzki nie ma co komentować.
    jestes idiotą, czy bezczelnym cynikiem?

    Pzdr

  • 9. Data: 2016-04-21 13:48:01
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "MK" napisał:

    > Źle wybrałeś dostawcę - jak kupowałem LTE w Play miałem 7 dni na
    > wypróbowanie i ewentualne odstąpienie od umowy bez żadnych konsekwencji.

    Uważaj bo Orange może Cię pozwać za ppsucie im opinii :) A poważnie. Umowa
    jest na firmę i nie można zwrócić sprzętu i odstąpić od umowy bez
    konsekwencji. To dotyczy tylko osób prywatnych.

    Pzdr

  • 10. Data: 2016-04-21 15:27:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Kamil* napisał(-a):

    > Umowa jest na firmę i nie można zwrócić sprzętu i odstąpić od umowy
    > bez konsekwencji. To dotyczy tylko osób prywatnych.

    To dosyć ważna inforamcja, której wcześniej zdaje się nie było, a już
    miałem Ci doradzić fatygę do rzecznika konsumentów, ale w tych
    okolicznościach to chyba odpada. Kiedyś bujałem się z Orange o
    stacjonarny Orange Freedom który miał czkawkę. Dzięki rzecznikowi sprawa
    oparła się o mediacje w UKE i finalnie rozwiązanie umowy przed końcem
    cyrografu, bez konsekwencji finansowych.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675