  • Data: 2016-04-24 02:56:30
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Na pewno nie służy do używania tylko pod twoim adresem. Ja na przykład
    > mam umowę na ruter stacjonarny, a używam go nie pod adresem z umowy.

    Z tego co napisałeś wynika, że nie masz pojęcia o temacie. Co to może
    znaczyć "router stacjonarny"??? Nietechniczny bełkot. Jeśli cgcesz
    powiedziec coś w temacie to odnoś się wyłącznie do meritum - mozliwości
    rozwiązania umowy. Co Ty masz i jak działa śrewdnio mnie interesuje. Temat
    opisałem dokładnie.

    > Z takim zacietrzewieniem nie dziwię się, że niewiele rozumiesz z
    odpowiedzi.

    Zacietrzewieniem? Nigdy nie atakuję pierwszy i rzadko ad personam. W
    przeciwieństwie do Ciebie. Wypisujesz bzdury o jakimś routerze stacjonarnym,
    a mnie chcesz pouczać. Doradź coś ewentualnie w kwestii prawnej, bo w
    zagadnieniach technicznych nie dorastasz mi nawet do pięt. Żałosne.

    Pzdr