  • Data: 2016-04-22 13:31:00
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Po prostu konstatacja mająca Ci uświadomić istniejącą sytuację. Wyobraź
    > sobie, że kupiłeś samochód i okazało się, że nie mieści się do garażu.
    > Sądzisz, że to będzie podstawą do jego reklamowania?

    Nie wiem jaka logikę reprezentujesz, ale jest ona dziwaczna.

    > Podobnie z Twoim Internetem. On w wielu miejscach działa poprawnie, ale
    > u Ciebie akurat nie i trzeba było to wcześniej sprawdzić.

    Jak sprawdzić? Proponuję zapoznać się ze specyfiką tej konkretnej usługi.

    - to nie telefon komórkowy, który ma działać w obszaze zasięgu danej sieci.
    Gdzie nie ma zasięgu np. gdzieś daleko w kotlinie górskiej, czy betonowym
    schronie nie działa. Ta usługa jest przypisana do konkretnego miejsca i nie
    można z tym modemem jeździć po całym kraju. Mogę korzystać wyłącznie w
    określonej lokalizacji i strefie w promieniu 500m od tej lokalizacji.

    - i co ważne. Nie każdy BTS ma możliwość świadczenia tej usługi

    - nie mając wcześniej do dyspozycji owego modemu nie mogę tego sprawdzić.
    Poza tym, aby uzyskać dostęp do internetu muszę załozyc konto, zrejestrować
    i aktywować. Jak jeśli nie mam dostępu do internetu?

    Kupując Neostradę mam do dyspozycji serwis, który tworzy całe połączenie.
    Doprowadza mi linię, montuje w centrali odpowiednią bramkę i mam już dostęp
    do strony rejestracyjnej, gdzie dokonuję wymaganych formalności Jeśli nie
    działa, zgłaszam i oni sprawdają/naprawiają. W przypadku LTE poszli na
    łatwiznę i olewają klienta. Taka sytuacja jest możliwa tylko w Polsce, bo w
    Bangladeszu już nie. Mam nadzieję, że Streżyńska, Ziobro i spółka dobiorą
    się im do tyłków.

    Myślę, że podałem wystarczająco dużo informacji, które pozwolą na rzeczową
    analizę i ewentualne pokierowanie mnie zamiast obrażania i traktowania z
    góry jako oczywistego głupka.