  • Data: 2016-04-24 02:55:14
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P.B." napisał:

    > Gdzie tam jest napisane, że będzie działał tylko pod adresem z umowy?

    Ja coś takiego napuisałem? Chodziło mi o wyjaśnienie, że nie chodzi o
    inernet w telefonie i należy to czytać łącznie z warunkami usługi zawartymi
    w umowie. To, że urządzenie coś umożliwia, to nie znaczy że konkretny
    osobnik może z tego korzystać w dowolnym miejscu. Trzeba się zalogować
    swoimi danymi rejestracyjnymi, które zadziałaja wyłącznie na określonej
    bramce i w strefie o promieniu 500 m. Podam przykład. Mam Wi-FI od lokalnego
    dostawcy, który ma sieć kilkunastu nadajników. Nie mogę jednak korzystać
    dowolnie ze wszystkich. Tylko z jednego, do którego mogę się zalogować, bo
    tylko ten ma moje dane dostępowe. Teoretycznie mozna by tak skonfigurować
    sieć, abym mógł korzystać z dowolnego nadajnika, ale wymagało by to od
    dostawcy bardziej rozbudowanej i droższej infrastruktury (dostęp do łącza
    magistralnego z każdego serwera i większej ilości przełączników
    zarządzalnych, zwiększenia przestrzeni adresowej itd. itp.). Bo taka sieć to
    rodzaj LAN. Jak to działa w przypadku LTE nie wiem. Piszą o promieniu 500 m
    od mojej lokalizacji, a ja mam do najbliższej bramki ca 3,5 km, Chyba tylko
    ktoś od Orange mógły to wyprostować.

    Pzdr