  • Data: 2010-02-04 08:47:57
    Temat: Re: Wypadek - obowiązki policjanta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:tAoan.180316$9y6.165254@newsfe20.ams2...

    > Nie jest tak do konca jak piszesz. Sprawdz prosze ile osob ma prawo jazdy
    > i jest cukrzykiem...

    Nie chcę odbierać każdemu cukrzykowi prawa jazdy. Wiem na czym polega ta
    choroba i prawidłowo prowadzona, pozwala na normalne życie.
    Wprowadza jednak w życiu chorego pewne ograniczenia, z którymi musi się
    liczyć. Jeżeli cukrzyk źle się czuje, wie, że może zaraz stracić
    przytomność, to nie powinien prowadzić samochodu.

    > A z cukrzykiem jest roznie, ale pamietaj cukrzyk nie traci przytomnosci!

    To Ty zapamiętaj, że _może_ stracić przytomność oraz dostać zapaści.
    Poczytaj trochę, zanim głupoty zaczniesz pisać.

    > Brak insuliny to nie jest jak god narkotykowy czy otepoienie pijackie.
    > Ckrzyk ma caly czas zdrowa swiadomosc co sie dzieje.

    Poczytaj proszę o cukrzycy, wystarczy na początek wikipedia.

    > Glupi glnia, ktory najwyrazniej nie byl przeszkolony do takich sytuacji,
    > swoim postepowaniem doprowadzil do nerwicy u cukrzyka co w sytuacji
    > niskiego cukru jest nie trudne.

    Doprowadził do nerwicy w 10 minut? Niezły musi być. Jako specjalista
    medyczny, zapewne wiesz, że nerwica to przewlekłe zaburzenie, którego nie
    wywołuje się jedną rozmową?

    Widac na filmie, a raczej slychac jak gosc stara sie
    > uniknac "wybuchu" zdenerwowania! Albo jest nizlym aktorem albo faktycznie
    > cukrzykiem.

    Albo idiotą. Na co wskazuje obejrzenie całego filmu.

    > W tym wypadku, po udzieleniu pierwszej informacji i sprawdzeniu papierow,
    > policja powinna go odeskorotwac do apteki, mowil jaka i co w niej bedzie,
    > po wstrzyknieciu insuliny policja powinna kontynuowac swoej procedury.

    Eskortować? Wolne żarty. Powinni wezwać karetkę, co zrobili. Cukrzyk w takim
    stanie nie powinien prowadzić samochodu.

    > A co do kierowcow cukrzykow, jest ich mnostwo i to zawodowych, bo cukrzyca
    > nie powoduje niezdolnosci do prowadzenia samochodu.

    Nigdzie tego nie napisałem.

    Cukrzyk z brakiem cukru
    > i w stanie zdenerwowania sie nie nadaje, bo wowczas faktycznie wzrok sie
    > pogarsza a i stan psychiczny paskudny.

    Ten się nie nadawał a prowadził. Kwalifikuje się do kary.

    > A w tym przypadku, raz jeszcze napisze. Przekroczyl szybkosc, narazil
    > innych za co piwnien dostac kare, ale policja nie powinna zachowywac sie
    > tak jesk sie zachowala, to bylo malo profesjonalne, dodatkowo dwa
    > zdarzenia na tym

    Znaczy powinna podetrzeć nosek, pogłaskać po główce i zaprosić na obiad?

    > filmie:
    > - proba zastraszenia wyciagiem, ze byl karany... to dziala na cukrzyjka w
    > takim stanie jak czerwona plachta na byka, nie wiem na co liczyl glina, na
    > to, ze bedzie miec okazje do postrzelania sobie?

    Cukrzyk jest takim samym człowiekiem jak każdy inny. Nie wiem czemu
    twierdzisz, że powinni być traktowani w specjalny sposób. Jest wiele chorób
    czy zaburzeń, które powodują, że człowiek jest nadpobudliwy, agresywny, itp.
    Równie dobrze mogę powiedzieć, że mam zaburzenie psychiczne, które powoduje,
    że każda rozmowa z policjantem wywołuje u mnie atak szału. Czy na tej
    podstawie, policjanci powinni mnie omijać szerokim łukiem? Jestem zwolniony
    z kontroli drogowych?

    > i sprawa druga:
    > - w ktoryms momenciedrgi kraweznik podchodzi do samochodu i jak by do
    > swojego otwiera soboe dzwi do psazera... mimo, ze tam siedzilaa jakas
    > osoba.... Czy o w Posce jest dozwolone? zy byle kraweznik moze sobie
    > otwierac dzwi jak chce bez pytania?

    A powinien wysłać najpierw maila czy smsa z prośbą o otwarcie drzwi? A jak
    pasażer nie otworzy to ma sobie grzecznie pójść? Bądź poważny.

    Pozdrawiam
    Czabu