  • Data: 2010-02-04 13:46:02
    Temat: Re: Wypadek - obowiązki policjanta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:Anyan.222$EP5.163@newsfe01.ams2...
    > Do reszty sie nie odniose, bo o cukrzycy cos nie cos wiem bo mam to na
    > codzien w domu jako praktyke a nie wikipedie.

    Twoje wypowiedzi wskazują, że jednak wiesz o niej niewiele, bo piszesz
    głupoty.
    Pewny jesteś, że ten Twój cukrzyk ma cukrzycę? ;-)

    > Do domu tez tak moze sobie wejsc? Badz powazny!

    W uzasadnionych przypadkach? Jak najbardziej. I nie porównuj domu, do
    samochodu. To nie jest to samo (chyba, że dla Ciebie jednak tak... ;-).

    > Na jakiej podstawie otwiera sobie dzwi jak do swojego? Ma nakaz?

    W uzasadnionych przypadkach nakazu mieć nie musi, ewentualnie dostanie go po
    fakcie.

    Pozdrawiam
    Czabu