  • Data: 2010-02-04 11:38:13
    Temat: Re: Wypadek - obowiązki policjanta
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Gość jest cwaniakiem który liczył na niewiedzę policjanta i dzięki
    > temu unikniecie konsekwencji przekroczenia prędkości.

    Tego nie wiesz.
    Dlatego napisalem, ze albo jest cukrzykiem albo aktorem.

    > Ale policja od razu kiedy bajki opowiadał o spieszeniu się po
    > insulinę zaproponowała wezwanie pogotowia, odmówił.

    Pogotowie nie ma na wyposazeniu insuliny.
    Zreszta insulina nie jest uniwersalna....
    Zamiast czekac 5 minut na pogotowie, to 5 minutach glina juz mial by jasnosc
    z kim ma do czynienia i bez wzgledu kto by to nie byl, mogl spokojnie
    kontynuowac sowje procedury.

    > Bredzisz. Jestem cukrzykiem, brak lub nadmiar cukru nie wywołuje
    > zdenerwowania. Nadmiar cukru (na to skarżył się opisywany
    > kombinator) prowadzi do senności. Za mały poziom cukru prowadzić
    > może do utraty przytomności, w tym momencie zalecane jest podniesienie
    > poziomu cukru przez zjedzenie czegoś.
    > Cwaniak tłumaczył się koniecznością wstrzyknięcia insuliny więc
    > miał w tym momencie nadmiar cukru.

    No widzisz ja tez mam cukrzyka w domu:)
    I zachowanie bardzo podone do tego goscia. W przypadku braku cukru
    wusyatrczy mala iskierka by doprowadzic go do wybuchu furii!

    > W tym przypadku policja zachowała się bardzo profesjonalnie.
    > Nie dała się zbajerować czy oszukać zrobiła swoje a kombinatorowi
    > sprowadziła karetkę.

    No nie wiem, karetka przyjedzie zwiezie go do apteki i co dalej? W sadzie
    (mandatu nie przyja) karetka bedzie dla niego dodatkowym atutem... Wszak sam
    glina przyznal, ze gosc byl chory i wezwal karetke to moze byc czynnik
    dzialajacy na kozysc tego goscia (nie pisze cwaniaka bo nie wiemy do konca
    czy faktycznie nie byl chory)

    > W ten sposób dał tłumokowi do zrozumienia że jego tłumaczenia
    > o potrzebie wstrzyknięcia insuliny potraktuje jako wykręt
    > recydywisty. I słusznie.

    Bzdura nie slusznie.
    Policja nie jest osadzania tlumaczen (od tego jest sad).

    > To tłumaczenie poprą odpowiednim bodźcem finansowym.

    No chcialbym znac zakonczenie tej sprawy:)