  • 1. Data: 2002-04-23 18:20:44
    Temat: Wynajmowanie mieszkania
    Od: "melon72" <m...@i...pl>

    Jak najlepiej podpisać umowę aby bezpiecznie wynajać swoje mieszkanie
    własnosciowe, tak aby w przyszłosci nie było problemów z jej rozwiązaniem i
    wyprowadzeniem lokatorów.

  • 2. Data: 2002-04-24 06:27:29
    Temat: Re: Wynajmowanie mieszkania
    Od: "nefas" <t...@w...pl>

    Udaj się do prawnika - on Ci pomoże sporządzić odpowiednią umowę. ;))

  • 3. Data: 2002-04-24 11:28:24
    Od: "Raffa" <r...@i...pl>

    Użytkownik melon72 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa48qe$cjg$...@n...tpi.pl...
    > Jak najlepiej podpisać umowę aby bezpiecznie wynajać swoje mieszkanie
    > własnosciowe, tak aby w przyszłosci nie było problemów z jej rozwiązaniem
    > wyprowadzeniem lokatorów.

    bez meldunku zawsze mozesz poslac ich w diably !!!!
    umowa mogla by byc u notariusz'a (bo zwykla nie potwierdzona nie ma chyba
    zadnego znaczenia)
    ty zabezpiecz sie przed stratami w przypadku zalania, zniszczenia ze
    pokrywają koszty a najemcy ze maja np. 2-miesieczny okres wypowiedzenia itp.

    a ja sam mieszkam "na oczy" od 2 lat - bo zawna jest aby miec zaufanie do
    tych którym wynajmujesz a nie byle komu

  • 4. Data: 2002-04-24 13:04:27
    Od: "nefas" <t...@w...pl>

    Szanowny Rafale - jeżeli decydujesz już się w jakiś sposób pomagać ludziom
    to rób to profesjonalnie i nie opowiadaj głupot, podejrzewam że jesteś luz
    za chwileczkę będziesz prawnikiem , w związku z tym waż każde słowo i nie
    działaj na szkodę osoby proszącej o pomoc . Oczywiscie bez urazy. Pozdrówki
    Nefas