  • 1. Data: 2002-04-23 17:23:43
    Temat: Allegro.pl - jak dochodzic swoich praw.
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Nasuwa mi sie pewne pytanie dotyczace dzialalnosci Allegro.pl.
    Sytuacja jest taka ze Panowie z Allegro.pl zarzucili mi lamanie regulaminu
    Allegro, i zablokowali moje konto. Wszystkie zarzuty sa oczywiscie wierutna
    bzdura, ale mam wrazenie ze czesc z pracujacych traktuje wszystkich
    uzytkownikow jak maloletnich internetowych kombinatorow i w zwiazku z tym
    zatracili troche poczucia kultury i taktu podczas rozmowy z "klientem".

    Problem jest moze w tym ze instytucja jest tak skonstruowana, ze w
    jakichkolwiek kontaktach trudno jest przeskoczyc poziom Biura Obslugi Klientow.
    Wszelkie proby zlozenia "reklamacji" na wyzszym szczeblu sa w zasadzie
    niemozliwe. Zatem jakakolwiek rozmowa zamyka sie w kregu 2-3 korespondujacych e-
    mailem osob.

    Pytanie. Co w zasadzie mozna zrobic w kontaktach z taka instytycja jak Allegro?
    Jakie instytucje moga tu pomoc. Czy dzialalnosc Allegro to dzialalnosc uslugowa
    (biora przeciez pieniadze za swoje "uslugi".

    Wszelkie onstruktywne uwagi mile widziane!

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2002-04-23 20:40:56
    Temat: Re: Allegro.pl - jak dochodzic swoich praw.
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zasadzie
    > niemozliwe. Zatem jakakolwiek rozmowa zamyka sie w kregu 2-3

    Przestań korespondowac mailami - zacznij pisać listy - najlepiej ZPO.

    > Pytanie. Co w zasadzie mozna zrobic w kontaktach z taka
    > instytycja jak Allegro?

    Pisać, a jak nie pomoże to isc do sądu.

    > Jakie instytucje moga tu pomoc. Czy dzialalnosc Allegro to
    > dzialalnosc uslugowa
    > (biora przeciez pieniadze za swoje "uslugi".

    Jeśli uważasz, ze racja jest po Twojej stronie - wyartykułuj to w
    konkretnych żądaniach na piśmie do Allegro.
    Jesli nie pomoże, a chcesz walczyc, to jak wyżej - idz z tym do sądu.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-04-23 21:02:21
    Temat: Odp: Allegro.pl - jak dochodzic swoich praw.
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Nasuwa mi sie pewne pytanie dotyczace dzialalnosci Allegro.pl.
    > Sytuacja jest taka ze Panowie z Allegro.pl zarzucili mi
    lamanie regulaminu
    > Allegro, i zablokowali moje konto.

    ja tez mialem zablokowane konto
    zalozylem sobie nowe i wszytko gra :-)

  • 4. Data: 2002-04-24 17:26:03
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

    > lamanie regulaminu
    >
    > ja tez mialem zablokowane konto
    > zalozylem sobie nowe i wszytko gra :-)

    Chyba raczej wszystko oprócz otrzymanych na poprzednie konto komentarzy jak
    sadze...

    ---
    Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
    http://www.promocja.kki.pl/radio.html
    ---

  • 5. Data: 2002-04-24 20:07:02
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    > Chyba raczej wszystko oprócz otrzymanych na poprzednie konto komentarzy jak
    > sadze...

    Nawet gdybym zdecydowal sie na utrate wszystkich pozytywnych komentarzy, a
    takich mam 100%, to i tak nie moge sie zarejestrowac ponownie w Allegro.pl bez
    zgody pracownika serwisu. Tak mowi regulamin.

    Co wiecej Allegro.pl zablokowalo moje konto, a na moja prosbe o jego usuniecie
    otrzymalem odpowiedz odmowna, w stylu "zasoby serwera sa wlasnoscia Allegro i
    nie moze Pan nimi zarzadzac" !

    Pozdrawiam!
    Tytus.