  • 1. Data: 2002-04-23 18:03:42
    Temat: Doplata do wody
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Dostałem dzisiaj od administracji budynku dopłatę do wody.
    W lokalu zameldowana jest tylko moja matka, i dotychczas płaciła ryczałtem.
    Teraz administracja stwierdziła, że ja (syn;-) też przybywam w lokalu i
    zarządzili dopłatę za wodę i wywóz nieczystości. Dodatkowo administracja
    zażyczyła sobie by moja matka zapłaciła wstecz od początku roku.
    Na dokumencie jest opłata za miesiąc kwiecień, ale policzone jest to tak
    jak dla pięciu zameldowanych osób.
    W świestku powołują się na "art.14 i 15 ustawy o własności lokali".
    Jestem zamaledowany gdzie indziej i tam płace za wodę, a teraz wychodzi, że
    mam płacić podwójnie. Oczywiście chce się odwołac. Można spróbować coś
    wywalczyć, szczególnie w kwestii opłaty wstecz?
    Gdzie w sieci można przeczytać "art.14 i 15 ustawy o własności lokali"?

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
    http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.