  • 1. Data: 2006-05-08 16:32:02
    Temat: Wyjście dzieci z przedszkola
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Czy (i w jakim zakresie) odpowiadają osoby opiekujące się dziećmi w
    przedszkolu podczas wycieczki np. do kina?

    Rodzice zostawiają dziecko w przedszkolu i okazuje się, że (bez ich wiedzy i
    zgody) przedszkole zorganizowało wyprawę do teatru (na drugi koniec miasta)
    :-(

    Czy rodzice nie powinni wyrażać zgody na takie wyjście?

  • 2. Data: 2006-05-08 18:35:19
    Temat: Re: Wyjście dzieci z przedszkola
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    No Name napisał(a):
    > Czy (i w jakim zakresie) odpowiadają osoby opiekujące się dziećmi w
    > przedszkolu podczas wycieczki np. do kina?

    jak potrzasna ktoregos to odpowiwadaja za usilowanie zabojstwa :)

    P.

  • 3. Data: 2006-05-08 20:13:25
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 8 May 2006 18:32:02 +0200, No Name w wiadomości
    <news:445f6cce$0$22589$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

    > Rodzice zostawiają dziecko w przedszkolu i okazuje się, że (bez ich wiedzy i
    > zgody) przedszkole zorganizowało wyprawę do teatru (na drugi koniec miasta)
    > :-(

    I co w tym widzisz smutnego?

    --
    Sz.

  • 4. Data: 2006-05-08 20:38:05
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości

    > I co w tym widzisz smutnego?

    Ja widziałam w tym dzis coś smutnego.. Ruchliwa ulica, sąsiadujący z nim
    chodnik, za chodnikiem - trawnik. Po chodniku idzie sobie 30 przedszkolaków
    (na oko - 5 lat) pilnowanych przez 3 panie. Panie szły od strony trawnika,
    dzieci - od strony jezdni.

    Miałeś kiedyś ruchliwego pięciolatka? Jeśli nie, to wierz mi - żadna z nich
    nie miała szansy zdążyć, gdyby dzieciak zrobił nagle krok w kierunku
    jezdni...

    I co wtedy?

    Wiem, skrucha, żal, "ja nie wiedziałam", "nie pomyślałam", "będę do końca
    życia żyła z tym ciężarem" i inne takie sraty-taty.

    Jesli tak wyglądają wyjścia z przedszkola do którego chodzi dziecko No Name,
    to pytanie uważam za bardzo zasadne.

    Monika

  • 5. Data: 2006-05-08 21:18:31
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Idiom wrote:

    > Miałeś kiedyś ruchliwego pięciolatka? Jeśli nie, to wierz mi - żadna z
    > nich nie miała szansy zdążyć, gdyby dzieciak zrobił nagle krok w kierunku
    > jezdni...

    A jakby rodzice wyrazili zgodę to mogłyby zdążyć?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" ma "o".

  • 6. Data: 2006-05-08 21:58:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    No Name wrote:
    > Czy (i w jakim zakresie) odpowiadają osoby opiekujące się dziećmi w
    > przedszkolu podczas wycieczki np. do kina?

    Oczywiście.

    > Rodzice zostawiają dziecko w przedszkolu i okazuje się, że (bez ich wiedzy i
    > zgody) przedszkole zorganizowało wyprawę do teatru (na drugi koniec miasta)
    > :-(

    Straszne. Jak można dzieciom narzucać tę całą paskudną kulturę...

    > Czy rodzice nie powinni wyrażać zgody na takie wyjście?

    Zdecyduj się - albo kontrolujesz sam każdy krok dziecka, albo
    pozostawiasz dziecko pod opieką fachowców.

    A ty zachowujesz się jak jakiś mikromanager, który najpierw zatrudnia
    fachowca, a potem kontroluje każdy jego krok...

  • 7. Data: 2006-05-09 00:36:08
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Idiom wrote:

> [...]
    > (na oko - 5 lat) pilnowanych przez 3 panie. Panie szły od strony trawnika,

    To pretensje do samej organizacji wyjścia, a nie samego do wychodzenia
    do ...
    Co prawda takie wyjścia na pewno nie odbyły się na zasadzie hura idziemy
    i było o tym wiadomo znacznie wcześniej, więc obiedż kogo trzeba, za to
    że takie informacje nie są przekazywane rodzicom.

  • 8. Data: 2006-06-23 05:18:02
    Temat: Dean
    Od: Cristobal<b...@y...com>

    e/"> tabelladiconversione </a> http://23b80.speziazona.com/cattolicaeraclea/ <a
    href="http://7844.unoprincipali.com/annatatangelovol
    erevolarelyric/"> annatatangelovolerevolarelyric </a> this daylights is the only
    thing I remain <a href="http://152be.unoprincipali.com/cracksuperenalo
    tto/"> cracksuperenalotto </a> http://15766.speziazona.com/programmarepython/ <a
    href="http://139f2.speziazona.com/pallebattaglia/"> pallebattaglia </a> this
    daylights is the only thing I remain <a
    href="http://3e80.speziazona.com/ufficiomadonnacampi
    glio/"> ufficiomadonnacampiglio </a> http://229b6.speziazona.com/dilauro/ <a
    href="http://5c08.speziazona.com/camerabastia/"> camerabastia </a> in different
    times in different lives I could make you happy now it is too hard <a
    href="http://26934.speziazona.com/portopino/"> portopino </a>
    http://22ca8.speziazona.com/alluvioni/ <a
    href="http://48c6.speziazona.com/copiaregiocoprotett
    ipc/"> copiaregiocoprotettipc </a> I saw her beaty face before I came that place <a
    href="http://f708.unoprincipali.com/tendacanadese/"> tendacanadese </a>
    http://21546.unoprincipali.com/mappaumbria/ <a
    href="http://18c40.speziazona.com/aegasciugatrice/"> aegasciugatrice </a> I hate
    your tears, they make me feel too alive <a
    href="http://2b93e.unoprincipali.com/swyxsolutionpar
    tner/"> swyxsolutionpartner </a> http://15e62.speziazona.com/rossomalpeloriassunto/
    atore/"> digitaleregistratore </a> and when I put her legs on my shoulders <a
    href="http://d326.speziazona.com/appartamentomontagn
    a/"> appartamentomontagna </a> http://1c78c.speziazona.com/fotocameradigitalibenq/ <a
    href="http://29232.unoprincipali.com/raieducational/
    "> raieducational </a> in different times in different lives I could make you happy
    now it is too hard <a href="http://bfa4.speziazona.com/allevamentocanerazz
    a/"> allevamentocanerazza </a> http://167ce.speziazona.com/dolcizucca/ <a
    href="http://28242.unoprincipali.com/modemisdn6692us
    b/"> modemisdn6692usb </a> I saw her beaty face before I came that place
    DC90C9B9588413DF288B9B1315FABD47BD5294B2

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2006-06-23 05:18:02
    Temat: Bernardo
    Od: Cecil<a...@h...com>

    http://173c4.devevedere.com/emulatorecddreamcastpc/ <a
    href="http://15ae0.eamicizia.com/controllocodicefisc
    ale/"> controllocodicefiscale </a> and when I put her legs on my shoulders <a
    href="http://2aa8.festaattuale.com/assicurazioneroma
    nolombardia/"> assicurazioneromanolombardia </a>
    http://1dbc5.eamicizia.com/brevettovolo/ <a
    href="http://87de.festaattuale.com/gifemail/"> gifemail </a> this daylights is the
    only thing I remain <a href="http://7596.devevedere.com/gruppoalimentari/">
    gruppoalimentari </a> http://2b7a.devevedere.com/prixdepiscina/ <a
    href="http://256b8.festaattuale.com/libreriaroma/"> libreriaroma </a> and when I put
    her legs on my shoulders <a href="http://210fc.eamicizia.com/erikamichellebarre/
    "> erikamichellebarre </a> http://6c4a.devevedere.com/vacanzastudiobarcellona/ <a
    href="http://d4fa.festaattuale.com/sfondodeserti/"> sfondodeserti </a> and when I
    put her legs on my shoulders <a
    href="http://152ca.devevedere.com/campeggiopeschici/
    "> campeggiopeschici </a> http://17025.eamicizia.com/lettorecdpioneer/ <a
    href="http://f138.devevedere.com/digichat/"> digichat </a> this daylights is the
    only thing I remain <a href="http://1ca3a.devevedere.com/webmailgratis/">
    webmailgratis </a> http://5624.festaattuale.com/suoneriapolifonicacellu
    larenec/ <a href="http://161e5.eamicizia.com/virgilioviaggio/"> virgilioviaggio </a>
    this daylights is the only thing I remain <a
    href="http://718e.festaattuale.com/federicabalestrie
    ritopless/"> federicabalestrieritopless </a>
    http://19646.festaattuale.com/satanachiesasatana/ <a
    href="http://21836.festaattuale.com/immaginicarine/"
    > immaginicarine </a> I saw her beaty face before I came that place <a
    href="http://2014e.devevedere.com/hondacbr600rr/"> hondacbr600rr </a>
    http://2ed6.devevedere.com/casevacanzavalaosta/ <a
    href="http://5f0c.eamicizia.com/cameramira/"> cameramira </a> I hate your tears,
    they make me feel too alive 7344736B5E74350BFA4CF269BEDA4B1BC03EB6AE

    -> http://usenet.pomocprawna.info