  • 1. Data: 2006-05-08 17:06:38
    Temat: Re: hmmm czy temat prawo bud
    Od: "JAPO" <s...@j...pl>

    chcesz zapytać czy możesz zapytać?
    pytaj, a nie pytaj ;p

  • 2. Data: 2006-05-08 18:01:05
    Temat: hmmm czy temat prawo bud
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    czy to zbyt ciężki temat ??

  • 3. Data: 2006-05-08 18:34:46
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "seba" napisał
    > zobacz mój poprzedni post ( ok 20 postów w dół )

    A podałeś cenę? za friko nikomu nie będzie się chciało szukać.

    --
    PAVEL

  • 4. Data: 2006-05-08 18:37:22
    Od: "seba" <s...@o...pl>

  • 5. Data: 2006-05-08 20:36:24
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    to , że złamano prawo TO JASNE PROSTE I OCZYWISTE !! wyroki NSA sam
    kolesiowi znalazłem . Bardziej chodzi o szanse na uchylenie zezwolenia i
    opinie ludzi znających podobne przypadki.

    co do kasy to takich co kolesia kroili było kilku jadnak tylko to potrafili
    reszta to szkoda gadać :( Ziobro miał rację by młodych i ambitnych nie
    tylko do kasy na rynek prawniczy wprowadzić

  • 6. Data: 2006-05-10 10:34:02
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "seba" napisał
    > co do kasy to takich co kolesia kroili było kilku jadnak tylko to
    > potrafili
    > reszta to szkoda gadać :( Ziobro miał rację by młodych i ambitnych nie
    > tylko do kasy na rynek prawniczy wprowadzić

    Więc idź do Ziobry to Ci pomoże

    --
    PAVEL

  • 7. Data: 2006-05-10 18:00:42
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    no widze , że zabolało !!!

  • 8. Data: 2006-05-11 12:08:22
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "seba" napisał
    > no widze , że zabolało !!!

    Auuućć

    --
    PAVEL

  • 9. Data: 2006-05-13 09:27:51
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    no tak przeglądałem twoje odpowiedzi na posty .Mówisz o kasie i nie ma
    problemu . Wpierw musisz się jeszcze wiele nauczyć bo z wiedzą u ciebe
    cieńkooj cieńko :(
    Jak będziesz coś więcej potrafił to napisz coś na grupie tyko nie ośmieszaj
    się i nie zaczynaj tekstów w stylu " a ile za to zapłacisz"

  • 10. Data: 2006-05-13 12:25:25
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@o...pl> napisał
    > no tak przeglądałem twoje odpowiedzi na posty .Mówisz o kasie i nie ma
    > problemu . Wpierw musisz się jeszcze wiele nauczyć bo z wiedzą u ciebe
    > cieńkooj cieńko :(

    Przykro mi, że tak uważasz, zwłaszcza, że jest to zupełnie sprzeczne z tym
    co można wywnioskować z moich postów na tej grupie.

    > Jak będziesz coś więcej potrafił to napisz coś na grupie tyko nie
    > ośmieszaj się i nie zaczynaj tekstów w stylu " a ile za to zapłacisz"

    Zaręczam Ci że potrafiłbym sklecić coś więcej, tylko po co, skoro i tak nie
    zapłacisz.

    --
    PAVEL