  • 1. Data: 2006-05-08 15:19:37
    Temat: wojsko - przeniesienie do rezerwy
    Od: "Slawek" <t...@o...tnij.pl>

    Witam.
    Mam pytanie, orientuje sie ktoś jakie są obecnie możliwości przeniesienia do
    rezerwy.

    data urodzenia 28.05.1979
    kawaler
    wykształcenie średnie
    obecnie na 2 roku studiów,

    nie interesuje mnie odroczenie ze względu na naukę, tylko przeniesienie do
    rezerwy.

    pzdr
    Slawek

  • 2. Data: 2006-05-08 21:36:29
    Temat: Re: wojsko - przeniesienie do rezerwy
    Od: Marian Stopa <s...@p...home.pl>

    Dnia Mon, 8 May 2006 17:19:37 +0200, Slawek napisał(a):

    > nie interesuje mnie odroczenie ze względu na naukę, tylko przeniesienie do
    > rezerwy.
    najpierw trzeba skonczyc studia, a dopiero pozniej myslec o przeniesieniu
    do rezerwy. Sprawdz sobie czy nie masz na uczelni przysposobienia
    obronnego, mozna w ten sposob odfajkowac sluzbe.

    --
    stopczyk

  • 3. Data: 2006-05-09 06:18:37
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Sprawdz sobie czy nie masz na uczelni przysposobienia
    > obronnego, mozna w ten sposob odfajkowac sluzbe.

    Albo czekaj na sylwester 2007, jeśli nic się nie zmieni :)

    Szymon

  • 4. Data: 2006-05-09 10:18:23
    Od: "Slawek" <g...@T...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Albo czekaj na sylwester 2007, jeśli nic się nie zmieni :)
    >
    > Szymon

    Naprawdę nic się nie da zrobić ?,
    byłem dzisiaj na WKU, i mogą mi dać odroczenie ze względu na naukę na 3
    lata.
    Podobno przepisy się zmieniły i skończenie 28 lat nic nie daje, mogą mnie
    powołać nawet do 50 roku życia.

    Ludzi przecież musi dać się coś z tym fantem zrobić

    pzdr
    Slawek