  • 41. Data: 2010-11-22 19:09:04
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-22 19:31, Hades pisze:

    > Jesli ten kapral to od dziadka Poszepszynskiego to byl to zdecydowanie
    > kapral Idziniak.

    Upieram się przy swoim, aczkolwiek rzeczywiście to nazwisko trzeba umieć
    wypowiadać. :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzina_Poszepszyńskich

    --
    spp

  • 42. Data: 2010-11-23 10:02:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Z użycia zaimka "ktoś"?
    > W końcu jakby wiedział, to by chyba napisał, kto to powiedział, nie
    > jesteśmy w przedszkolu.

    Kto wie, kto wie ... :-)

  • 43. Data: 2010-11-23 10:05:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt
    > specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

    Ja pierniczę, może ma mądrą babcię. Co Ty masz za problem ???

  • 44. Data: 2010-11-23 13:13:49
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > O tym, że oszustwa w polskich wyborach są normą, świadczy chociażby
    > fakt, że w wyborach prezydenckich w drugiej turze były nowe listy
    > wyborców (głosujący w II turze nie mógł zobaczyć, czy w I ktoś się za
    > niego nie podpisał). Wcześniej listy wyborcze były łączne.
    >
    > Taka to bananowo-SBcka demokracja dla naiwnych.

    Swojego czasu uczestniczyłem w pracach w komisji wyborczej.
    Moim zdaniem to co piszesz to jakiś ewenement, bo musieli by być w to
    zamieszani wszyscy członkowie komisji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 45. Data: 2010-11-23 13:18:41
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik witek napisał:

    > niewazne kto głosy liczy,
    > ważne jaką urnę otwierają.

    Możesz rozwinąć?
    Gdy ja pracowałem w komisji wyborczej mieliśmy jedną urnę.
    I była otwierana w obecności całej komisji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 46. Data: 2010-11-23 13:38:05
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 22-11-2010 15:30, Maddy rzecze:

    > A tak albo nie wie, albo ten ktoś nie jest powszechni uwazany za osobę
    > szczególnie mądrą i koledze głupio się na taki "autorytet" powoływać.

    Niektórzy nie uważają wypowiedzi za mądrą, bo wypowiedział ją
    "autorytet", ale ze względu na sensowną (mądrą, głęboką) treść.
    Ciekawe, prawda? I wtedy naprawdę nie muszą zaprzątać
    sobie głowy, kto akurat tę wypowiedź oryginalnie sformułował,
    żeby się na tej osoby "autorytet" powoływać...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 47. Data: 2010-11-23 14:22:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-11-2010 14:38, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > sobie głowy, kto akurat tę wypowiedź oryginalnie sformułował,
    > żeby się na tej osoby "autorytet" powoływać...

    Mnie tam gila co powiedział. Chciałabym wiedzieć, skąd wiadomo że
    powiedział to ktoś mądry?
    Każdy kto zna teorię tysiąc małp wie, że nawet jeżeli uznamy to zdanie
    za szczególnie mądre, to mógł je wypowiedzieć skończony idiota.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 48. Data: 2010-11-24 06:20:57
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 23-11-2010 15:22, Maddy rzecze:

    > Mnie tam gila co powiedział. Chciałabym wiedzieć, skąd wiadomo że
    > powiedział to ktoś mądry?

    Tak, założenie, że ktoś jest mądry na podstawie jego wypowiedzi
    jest mocno ryzykowne ;-) Przecież, czy człowiek jest mądry
    świadczy stosowna liczba liter przed nazwiskiem. A jak jest
    prof. zwycz. lub chociaż dr hab filozofii*, to dopiero mądrala :-)

    > Każdy kto zna teorię tysiąc małp wie, że nawet jeżeli uznamy to zdanie

    Tą o stadzie małp stukających na maszynach do pisania? Ten wie,
    że to wierutna bzdura, przytaczana jako "argument" przeciw
    teorii, której się nie rozumie (a konkretnie teorii ewolucji).

    > za szczególnie mądre, to mógł je wypowiedzieć skończony idiota.

    Wypowiedzieć mógł. Powtarzając za kimś na przykład. Mógł też
    oczywiście sformułować je kompletny idiota całkowicie przez
    przypadek, ale to znacznie mniej prawdopodobne.

    * dlaczego akurat filozofii? Polecam sprawdzić etymologię tego słowa :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 49. Data: 2010-11-24 06:59:18
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 22.11.2010 15:56, Maddy wrote:

    > Podałam dwie możliwości. Czemu nie dopiszesz trzeciej i czwartej?
    >
    > Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt
    > specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

    Prawo Godwina, wyjatkowo szybko w tym watku.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 50. Data: 2010-11-24 07:20:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Prawo Godwina, wyjatkowo szybko w tym watku.

    Powinienem wiedzieć kto/co to Godwin ?