  • 51. Data: 2010-11-24 07:45:51
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-24 08:20, niusy.pl pisze:

    > Powinienem wiedzieć kto/co to Godwin ?

    Jeżeli chcesz poznać powód przegranej w dyskusji ... ;)

    --
    spp

  • 52. Data: 2010-11-24 08:01:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 24.11.2010 08:20, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Powinienem wiedzieć kto/co to Godwin ?

    Cenzury nie ma, zachecam do wpisania w google ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 53. Data: 2010-11-24 08:17:55
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Dąbrowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    .Gdy zwróciłem na to uwagę, ktoś z komisji poradził mi
    abym wziął karty do głosowania, skreślił swoich kandydatów i karty
    wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę. Oczywiście nie skorzystałem.

    Więc po co szedłeś na wybory??? Aby wykryć "oszustwo" (choć ja uważam, że to
    ktoś poniżej/powyżej na liście się pomylił i podpisał nie tam gdzie trzeba)
    czy aby oddać swój głos na swojego kandydata ( "z czego nie skorzystałeś") ?
    Skonsultuj to z lekarzem lub farmaceutą ;))

  • 54. Data: 2010-11-24 09:11:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-24 07:20, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 23-11-2010 15:22, Maddy rzecze:

    > Tak, założenie, że ktoś jest mądry na podstawie jego wypowiedzi
    > jest mocno ryzykowne ;-) Przecież, czy człowiek jest mądry
    > świadczy stosowna liczba liter przed nazwiskiem. A jak jest
    > prof. zwycz. lub chociaż dr hab filozofii*, to dopiero mądrala :-)

    > Tą o stadzie małp stukających na maszynach do pisania? Ten wie,
    > że to wierutna bzdura, przytaczana jako "argument" przeciw
    > teorii, której się nie rozumie (a konkretnie teorii ewolucji).

    Maddy nie rozumie prawdopodobieństwa. Wydaje jej się, że jeśli ktoś
    powiedział coś mądrego i mamy do wyboru dwie opcje

    1. zrobił tak, ponieważ jest mądry - prawdopodobieństwo załóżmy 1:2
    2. Zrobił tak, bo trafił 1 : 1000000000000000000000 w teorii przypadkowo
    dukających małp

    to nie umie przyjąć do wiadomości, że ktoś woli wytłumaczyć sobie taką
    sytuację wariantem "1" niż "2".

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2010-11-24 09:22:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemek wrote:

    > wiadomości news:icbmpv$qp3$1@news.onet.pl...

    > chociażby

    > Kiedys Korwin mowil ze w jakichs wyborach ludzie glosowali na niego
    > lub na UPR i goscie zrobili zdjecie swych kart komrka- przychodza
    > rano zobaczyc liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR
    > lub niego (nie pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

    Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
    na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
    tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

    Przy czym był to okręg mocno studencki (osiedle Przyjaźń na Jelonkach),
    a ten kandydat miał duże poparcie studentów...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 56. Data: 2010-11-24 09:30:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 09:22:58 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
    > na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
    > tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

    I co z tym zrobiłeś?

    Henry

  • 57. Data: 2010-11-24 09:46:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-24 10:30, Henry(k) pisze:

    > I co z tym zrobiłeś?

    A co można było zrobić? Takich sygnałów było wiele, z wielu wyborów i
    z wielu lokali wyborczych.

    Ale jak były pomysły, aby właśnie fotografować karty wyborcze itp.,
    to już "oświeceni" przypinali takim osobom łatkę teorii spiskowych i
    oszołomów. Taka to nasza polska bantukracja.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2010-11-24 10:31:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 24.11.2010 10:22, Massai wrote:

> [...]
    >
    > Przy czym był to okręg mocno studencki (osiedle Przyjaźń na Jelonkach),
    > a ten kandydat miał duże poparcie studentów...

    Zupelnie nikt, zadnego glosu?

    To juz nawet w bananowych republikach staraja sie, aby oponent dostal
    chociaz kilka glosow.

    A tu zupelnie zero, gdzie kandydat cieszyl sie duzym poparciem :))
    Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich falszerstw,
    i do tego taka konspiracja :))

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 59. Data: 2010-11-24 10:54:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.11.2010 11:31, Tomasz Chmielewski pisze:

    > A tu zupelnie zero, gdzie kandydat cieszyl sie duzym poparciem :))
    > Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich falszerstw,
    > i do tego taka konspiracja :))

    Internet przyjmie wszystko.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 60. Data: 2010-11-24 11:37:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Cenzury nie ma, zachecam do wpisania w google ;)

    Sądzisz, że gdybym chciał "wpisać w google" to bym pytał tutaj ?