  • 1. Data: 2010-11-20 18:37:30
    Temat: na mBank ta cisza wyborcza?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    znów w mediach o złamaniu ciszy wyborczej... Na mój gust to to prawo
    jest po mBanku... Wystarczyłby zakaz bezpośredniej agitacji przed
    lokalami wyborczymi i tyle. Co to za różnica czy ktoś dzisiaj jeszcze
    jakąś ulotkę rozda albo plakata wywiesi?

    ATPO: Do naszego lokalu wyborczego (liczba uprawnionych do głosowania:
    28) dostarczono po 200 kart wyborczych (więc w sumie 600 zamiast 90[1])
    i kto za to zapłaci (w skali kraju takie szastanie to niezła sumka)?

    [1] no z dokładnością do tego, że w jednej paczce się rąbneli i dali 100
    a nie 200 i dopiero później chyba je doślą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-11-20 18:55:44
    Temat: Re: na mBank ta cisza wyborcza?
    Od: spp <s...@o...pl>

    > ATPO: Do naszego lokalu wyborczego (liczba uprawnionych do głosowania:
    > 28) dostarczono po 200 kart wyborczych (więc w sumie 600 zamiast 90[1])
    > i kto za to zapłaci (w skali kraju takie szastanie to niezła sumka)?

    W skali kraju to wydrukowano pewnie nie więcej jak 50-60% kart.

    > [1] no z dokładnością do tego, że w jednej paczce się rąbneli i dali 100
    > a nie 200 i dopiero później chyba je doślą.

    Po co?

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-11-20 19:03:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.11.2010 19:55, spp pisze:

    > W skali kraju to wydrukowano pewnie nie więcej jak 50-60% kart.

    No to niezła sumka.

    > Po co?

    Nie wiem, a po co przysłali 500 zamiast 100? Taki kraj.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-11-20 20:06:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > lokalami wyborczymi i tyle. Co to za różnica czy ktoś dzisiaj jeszcze
    > jakąś ulotkę rozda albo plakata wywiesi?

    Teoria jest taka, że łamiąc ciszę wyborczą można by głosić kłamstwa w
    stosunku do kontrkandydatów od których ci nie zdążyliby się odwołać w
    trybie wyborczym.