  • 31. Data: 2007-03-13 11:05:42
    Temat: Re: Wulgarny nauczycie.
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Patryk napisał(a):
    > Ok. Jutro pujde z nim pogadać tylko wezme ze sobą jakiegoś kolege na świadka
    > żeby potem nie mówił że go zastraszałem bo on jest do tego zdolny a jak to nic
    > nie pomoże to rozpocznę drogę służbową według waszych rad.
    > Dzięki za pomoc.

    Z protokołu policyjnego:

    "Świadek zeznaje, ze było to wyjątkowo brutalne samobójstwo."

    MZ

  • 32. Data: 2007-03-13 14:35:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:0b7b.0000013f.45f59a84@newsgate.onet.pl Patryk

    > właśnie dzisiaj dowiedziałem się że przy
    > niej i przy całek klasie na lekcji zaczął się ze mnie śmiać
    Samo w sobie to jeszcze nic złego.

    > i mnie wyzywać
    A czy to, co mówił (zakładam, że wiesz co mówił) było zgodne z prawdą i czy
    on to może udowodnić?

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2007-03-15 18:58:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia 12 Mar 2007 20:42:13 +0100, Patryk napisał(a):

    > On jest taki że bez powodu potrafi kogoś wyzwać. A dyrekcja nic se nie robi. Ja
    > chcem coś z tym zrobić tylko nie wiem co by było najlepiej abym zrobił.

    Znam przykład sprzed lat taki, rozmowa podczas lekcji w liceum była taka:
    Nauczyciel: Ty Iksiński, nie wygłupiaj się, nawet taki matoł jak Ygrekowski
    wie co to jest sinusoida.
    Iksiński: ...
    Nauczyciel: No Iksiński, rusz swoją głupią główką, narysuj na tablicy
    może...
    Iksińki: ...
    Nauczyciel: Matoł Ygrekowki proszę...
    Ygrekowski: Mam na imię Szczepan, więc jak dla debila nauczyciela Szczepan
    równa się matoł, to ja na tekie wzywania do tablicy nie reaguję.
    Nauczyciel: Tyyyy tyyyy Ygreeekowskiiii, nie pozwalaj sobie, ty mi tu do
    pięt nie dorastasz a podskakujesz.
    Ygrekowski: Żyjemy w wolnej Polsce i tak jak Pan mnie tak jak Pana moge
    nazywać jak chce.

    i skończyło się wyzywanie uczniów w klasie raz na zawsze, wystarczył jeden
    odważny, który przy wszystkich nie dał się...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 34. Data: 2007-03-16 14:00:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:j5tbeoc0r9gm.rn54bc7clzgg.dlg@40tude.net...

    > i skończyło się wyzywanie uczniów w klasie raz na zawsze, wystarczył jeden
    > odważny, który przy wszystkich nie dał się...

    I jak idzie temu igrekowskiemu w innej szkole?? Chyba, że skończyło się na
    zlaniu zimnym potem po przebudzeniu ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek