  • 1. Data: 2007-03-12 17:40:07
    Temat: Wulgarny nauczycie.
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Witam.
    Pisze w takiej sprawie. Mam 21 lat i jestem studentem pierwszego roku
    informatyki. Moja narzeczona uczy się w liceum i ostatnio dowiedziałem się, że
    jej nauczyciel od języka angielskiego na lekcji przy całej klasie wyśmiewał się
    z niej i ze mnie i wyzywał mnie. Nie reaguje on na żadne uwagi i wiem, że wiele
    osób tak traktuje. Nie wiem, co mam z tym zrobić. Na to, że on faktycznie tak
    się zachowywał podczas zajęć mam kilku świadków, którzy powiedzieli, że mogą
    wyrazie potrzeby to potwierdzić, ale sporo osób boi się mówić. Co mam zrobić w
    takiej sytuacji, bo jeśli tą sprawę zostawię to będzie jeszcze gorzej.

  • 2. Data: 2007-03-12 18:14:48
    Temat: Re: Wulgarny nauczycie.
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

> [...]
    > z niej i ze mnie i wyzywał mnie. Nie reaguje on na żadne uwagi i wiem, że wiele

    A skad ten nauczyciel ciebie zna ? Uczyles sie w tym liceum ? Jesli tak,
    to skąd on wie, ze jestescie razem ? Duuzo rzeczy nie dopowiedziałes ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-12 18:23:00
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Uczyłem się kiedyś rok w tej szkole w studium i stąd mnie zna a teraz często
    jak kończę zajęcia wcześniej to czekam na dziewczynę u niej pod szkołą często
    bo razem dojeżdżamy i zawsze to lepiej poczekać godzinkę i wracać razem niż
    samemu. A właśnie dzisiaj dowiedziałem się że przy niej i przy całek klasie na
    lekcji zaczął się ze mnie śmiać i mnie wyzywać i nie wiem co mam zrobić bo on
    nie reaguje na żadne uwagi. Wiele osób chodziło już nie raz na niego donosić do
    dyrekcji i nigdy nic to nie dało.

  • 4. Data: 2007-03-12 18:29:17
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    mozna nagrac na komorke
    i wyzej panie wyzej

  • 5. Data: 2007-03-12 18:29:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Patryk" <p...@y...com> wrote in message
    > Wiele osób chodziło już nie raz na niego donosić do
    > dyrekcji i nigdy nic to nie dało.

    Od samego chcenia nic nie wynika.
    Nauczyciel ma swojego dyrektora i najpierw należy z nim porozmawiać, co by
    sobie nauczyciela ustawił.
    Tylko ty raczej też do aniołków nie należysz

  • 6. Data: 2007-03-12 18:41:10
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Ale dyrektor nie reaguje na jego zachowanie. On się wyśmiewa zawsze z osób
    które są ciche i spokojne. Tu nie chodzi nawet o mnie tylko o moją dziewczynę
    bo ona już nie może go słuchać jak wyzywa wszystkich. Prosze o pomoc co mam
    robić bo naprawde dyrekcja tutaj nic nie pomoże.

  • 7. Data: 2007-03-12 18:43:32
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    A nie wystarczy że większa część klasy potwierdzi to jak on się zachowuje??

  • 8. Data: 2007-03-12 18:52:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > mam
    > robić bo naprawde dyrekcja tutaj nic nie pomoże.

    Może twoja dziewczyna to zwykły kurwiszon który zachowuje się wyzywająco i
    nie ma on ochoty na dalszą naukę?? Przemyśl to na spokojnie.

    Pzdr
    Leszek
    GG1631219
    Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam

  • 9. Data: 2007-03-12 18:56:30
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Nie oceniaj jej jak jej nie znasz. Ona nigdy się nie wychylała i jest awsze
    spokojna i jest bardzo wrażliwa a on to widzi i specjalnie tak mówi bo wie że
    sprawie tym jej przykrość.

  • 10. Data: 2007-03-12 19:04:34
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

> [...]
    > mam
    > robić bo naprawde dyrekcja tutaj nic nie pomoże.

    Napisz po prostu pismo do dyrekcji z prośbą o wyjaśnienie sprawy.
    Potwierdź kopię pisma w sekretariacie lub wyślij pocztą poleconym za
    zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Myślę ,że sprawa nabierze biegu. Jeśli nie
    to powtórne pismo również do wiadomości kuratorium .

    Pozdrawiam
    zenek