    Subject: Re: Wujec ostatecznie uniewinniony przez SN
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 4 Oct 2019 12:27:58 +0200

    W dniu 04.10.2019 o 11:51, ąćęłńóśźż pisze:

    > Marnujesz się. Powinieneś być obrońcą drogowych morderców.

    Też takie coś mi po głowie chodziło zawsze. Wreszcie ktoś odpowiedni to
    zauważył.

    > W gruncie rzeczy jak myśliwy zamorduje grzybiarza w lesie bo pomyli
    > chłopa z wiewiórką to wina gajowego, prawda?

    Strzelania w lesie powinno się w ogóle zabronić moim zdaniem. Jak
    uruchamialiśmy strzelnicę, gdzie głównie strzelamy z broni bocznego
    zapłonu i pistoletów, to "komisja" domagała się ogrodzenia naszego
    kamieniołomu oraz ustawienia przechwytywaczy.

    Po wielkich bojach wyrazili zgodę na jedynie tablice. Przekonał ich
    argument, że jeśli jakiś idiota znajdzie sposób na opuszczenie się z 30
    metrowej pionowej ściany, to niby jakie ogrodzenie go zatrzyma. A tu
    goście na odsłoniętym terenie strzelają z broni, z której kula może
    zabić kilka kilometrów dalej. Żadnej kontroli w praktyce i wypadek
    często jest po prostu kwestią szczęścia i prawdopodobieństwa. Tak mało
    jest wypadków tylko z tego powodu, że w lesie generalnie mało ludzi
    chodzi, więc prawdopodobieństwa trafienia kogoś przypadkowo jest
    niewielkie.

    Pomijam już kwestie humanitarne. Pół biedy, jak to zwierzę zabije na
    miejscu. W ubojni też zwierzęta się zabija i później większość z nas je
    mięso. Ale nie masz gwarancji, że zwierzę padnie w chwili postrzału i
    czasem za takim postrzałkiem chodzą kilometrami, by go dobić.