  • Data: 2019-10-04 16:06:19
    Temat: Re: Wujec ostatecznie uniewinniony przez SN
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale przed D-6 masz obowiązek zwolnić, tak byś mógł się zatrzymać, gdy
    > pieszy będzie wchodził.

    Oczywiście masz rację. Tylko, to wszystko zaczyna się komplikować czasem
    w realnym ruchu i tyle.

    > może być zarówno smyrfonowy zombie, jak i osoba niepełnosprawna. Na
    > pasach ma być chroniona i na zachodzie to zrozumiano, u nas ciągle w
    > dzungli....

    Powielasz obiegową opinię. Jedź do Niemiec. OK. Tam kierowcy sie
    zatrzymują, jak tylko pieszy zbliża się do przejścia. Ale jak przez
    wioskę biegnie przelotówka, to masz jedne pasy na kilkaset metrów. W
    pozostałych miejscach możesz przechodzić, ale już nie masz
    pierwszeństwa. U nas pasy masz co kilkadziesiąt metrów czasem. Rzuć sob
    ie okiem choćby na Google w czym rzecz.

    Sporo jeżdżę po Słowacji, bo mam blisko. Tam nie znajdziesz przejścia
    dla pieszych, żeby dwoma pasami się na niego z jednej strony najeżdżało.
    Zawsze wyłączają jeden pas z ruchu. Albo taką wysepką przy krawędzi,
    albo wysepką na środku jezdni. A jeśli sa dwa pasy, to światła tym sterują.