  • 1. Data: 2004-10-27 07:36:30
    Temat: Współwłasność działki-jak sprzedać
    Od: "Romek K" <y...@N...gazeta.pl>

    Chce sprzedac dzialke budowlana. Wspolwlascielami jestesmy ja i zona. Zona
    przebywa za granica na dluzej a ja musze sprzedac ta dzialke. Czy i jakie
    upowaznienie moze mi wystawic na taka sprzedaz? Co bedzie wymagal notariusz
    przy transakcji? dzieki z gory za pomoc
    Pozdr
    Romek

  • 2. Data: 2004-10-27 07:54:58
    Temat: Re: Współwłasność działki-jak sprzedać
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Romek K" <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przebywa za granica na dluzej a ja musze sprzedac ta dzialke. Czy i jakie
    > upowaznienie moze mi wystawic na taka sprzedaz? Co bedzie wymagal

    Działki nie sprzedawać, grunty idą w górę i inne nieruchomości.
    Zaczekać aż żona wróci i będzie wtedy drożej można sprzedać.

    brat_trollin

  • 3. Data: 2004-10-27 08:16:56
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Niech żona prześle pełnomocnictwo do dysponowania tą (konkretnie)
    nieruchomością od miejscowego notariusza i z tym pełnomocnictwem można
    sprzedawać. Ale proponuje się zastanowić nad re.

    jurek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-10-27 10:20:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 10:16:56 +0200, jurekh naskrobał(a):

    > Niech żona prześle pełnomocnictwo do dysponowania tą (konkretnie)
    > nieruchomością od miejscowego notariusza i z tym pełnomocnictwem można
    > sprzedawać. Ale proponuje się zastanowić nad re.

    + tlumacz przysięgły.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-27 13:04:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <clnsl3$6mc$1@news.onet.pl>, Sebol wrote:
    > Dnia Wed, 27 Oct 2004 10:16:56 +0200, jurekh naskrobał(a):
    > + tlumacz przysięgły.

    Łatwiej (choć nie wiem czy taniej) ambasada RP.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-10-28 11:12:55
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Romek K pisze:

> [...]
    > upowaznienie moze mi wystawic na taka sprzedaz? Co bedzie wymagal
    > notariusz przy transakcji? dzieki z gory za pomoc

    Pelnomocnictwo (Notarialnie) oczywiscie...

    Boguslaw